Morgonfråga


Jag har höstlov tre dagar - 28-29 oktober (torsdag-fredag), sedan kommer en helg, och 1 november (måndag). Konstigt att vi har på så vis detta år. Hur som helst kommer jag ju åka till Gran Canaria, så höstlovet påverkar mig inte så mycket! :)

Ni får fortfarande rösta på mig HÄR, det skulle betyda massor! ♥

A.

Svar: Jag har röstat på dig nu. :)

Tack så jätte mycket :)

Vårt höstlov börjar i nästa vecka :D SKÖÖNT!!

vilmaa ;)

Har faktisti ingen aning när vi har höstlov, det ända jag vet är att vi ska till Marocko veckan efter! :D

jag har röstat på dig som vanligt, haha :D

vi har vecka 43 :)

Vi har höstlov 1-7 november tror jag :D

okok. ska kika :)

Mejla mig om du inte redan har gjort det så ska jag förklara hur du ska göra :)

Elena

Jag har inget höstlov, pluggar på högskolan.

Laila♥

vad ska du göra idag? :)

sv : haha okej, tack för din åsikt ! :D

Skumt!

Vi har vecka 44. Eller 45. Tror jag.

Sv. Kan ju va det :) men vi i sverige har ju också olika, beroende på var man bor :)

Någon gång i novenber, ^^

lisa

jag har höstlov v. 44 :)

sv. Jo. Händer ikväll då? :)

sv. Skoj :) Jag ska till några kompisar :)

A

Vad tycker du om min nya design?

sv. mm, det ska bli roligt.

du får ha en trevlig kväll/eftermiddag!

Emelie

jag tror inte vi har något höstlov ;(

Diana

sv: jaha :) tyckte du det var roligt när du konfirmerade dig? :)

That Pic

jag tror att mitt höstlov ser likadant ut.fast jag ska till estland då ;D kommer du blogga på höstlovet då?

jessica

sweet!

Millaaa

sv; jo de är bra, sj? :)

mirellash

Hej! Nu är det dags att rösta på din/dina favoriter.

Kolla bilderna & Rösta här - http://mirellash.blogg.se/2010/october/10-deltagare.html#comment

Kram/Mirella

laila

har inget höstlov :P

MAARIAWH

Gud vad härligt, vill också utomlands :) Jag har höstlov om 3 veckor typ!

Jag har höstlov vecka 44 :)

rebecca

Jag har höstlov vecka 44 alla dagarna :D

evelina

har höstlov hela vecka 44 :D!

Sofia

Jag har inget höstlov. Tog studenten i våras och jobbar nu på heltid ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR