Marabou vintervit


Har smakat på den nya Marabou chokladen, Vintervit. Den smakade som vilken annan vitchoklad som helst och tyckte inte det var något speciellt med den. Men jag älskar vit choklad och självklart då denna också. Jag förväntade mig dock mer...

Har ni smakat på Marabou Vintervit? Åsikter?
Rösta på mig HÄR. Ni är bäst! ♥

Har inte smakat den, men måste se till att göra det! Älskar vit choklad. :)

Fanny

Har inte smakat på den ;)



Jag röstar på dig nu!♥

Fanny

Okej :D♥



Vsg :)

TOVE♥

Varsegoo ;)

hur är dt idag då?:D

sv: vad görs? :)

Balida

Tyvärr gissade ingen rätt på min gissa bilden-inlägg. Därför har jag istället slumpat ut en vinnare!

Gå in och kolla vad som dolde sig i bilden och om det var du som vann och får länkningar i varenda inlägg i två dagar från och med imogon! :)

Linafoto

Svar: När man Förhandsgranskar inlägget ser man tiden. Så när den var på 10:09:50 började jag räkna :) Så jag publicerade precis när jag hade räknat till 10:10:10.

Fanny

Jadå allting är bra :D

Själv då?

TOVE♥

okej så bra, jo det är bra här me!

Fanny

Vad bra :) Händer i veckan då?

sara

Tack för kommentaren, den var jättesnäll! Uppskattar det. Din blogg är verkligen superfin! Stora Kramar!

Sara

Självklart - var inne nyss och röstade. Hoppas du vinner! Kram <3

Sara

Absolut inga problem - vet inte om nån röstar men det skadar knappast att länka eller hur. Lycka till i tävlingen <3

ida

sv: härligt :) de är bra :)

ida

sv: ja! visst :)

nu är de gjort :)

vsg!

ååh den har jag ju glömt! måste komma ihåg att köpa den i morgon :)

TOVE♥

hehe ja :D

haft en bra vecka?

ida

sv: vsg :)

haft en bra helg?

Gnag

SV; Hihi, jepp!



Åhh, choklad, gott gott! :D

ida

sv: nice! oja :) varit på konfa läger så nu är ja sjukt trött ;)

A.

Svar: Jag har haft en jätte bra helg, din då? :)

Gnag

SV; Hihi, mums! :D

Fanny

Okej :) Jag ska fota!

Nej då, de ska jag verkligen inte göra hihi!

Sv: hahhaha, jadu.. jag är lite virrig ibland, trodde "fredagsinspiratören" var du, haha. Ska ändra det nu ;)

Usch! :)



SV; Har röstat! Görs ?

ida

sv: oja! :D har du gjort i helgen då ? :)

Vit choklad är gott!

sv. Tack detsamma :)

Lisa

sv; Japp, hoppas jag kommer med :)



Åhh, den såg god ut! Men ibland tycker jag vit choklad är för mycket, iaf om man äter mycket :p

Åh, den vill jag smaka, jag är också förtjust i vit choklad :)

Anonym

GE MIG!

Hej!

Rösta gärna på deltagarna i min veckans blogg-tävling eller varför inte ställa dig på kölista för att själv kunna delta i framtiden?

Neha

Jag älskar vit choklad så det kankse blir att testa i alla fall=)

E M M A

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

allt bra idag? :)

Du jag har en fråga.. Det här kommer säkert låta helt sjukt men..

Skulle du vilja vara på Mest aktiva listan? Jag har varit med där

jätte länge men jag kommer inte ha så mycket tid att blogga och då

tänkte jag hjälpa andra som vill vara med där! Om du vill ha lite

hjälp så kan du ju lämna en kommentar på min blogg eller

skicka ett mejl: [email protected]

Josefine

TACK SNÄLLA :)

TOVE♥

okej så bra! Jo bra här me!

Sv; Haha, okkkaaajj <3

va händer imorron då? :D

KRAM

MISSA INTE VECKANS BLOGG!:)

Anonym

veckans blogg-tävling? du sa ju kanske :P

That Pic

supersnygg ny design du har :D

Anonym

måste ta o smaka på den :D

Louise

älskar vit choklad, har dock inte prövat den där, måste nog ta och köpa den nångång! ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR