Lördagsfråga

Mitt drömyrke är nog fotograf! :) Jag skulle så gärna vilja tillbringa en dag med fotograf-Bingo, i alla fall efter att jag såg Kenza & Tyra show. Han verkar mycket härligare och snällare en den bild jag haft om honom tidigare. Hur som helst - jag älskar att fotografera och skulle jättegärna vilja bli det, men som det ser ut nu är det bara ett intresse. Men egenföretagare inom modebranschen skulle också vara kul! ;)

Alicia

Gjort idag då? :D

allt bra? :D

Alicia

Ok,var det kul?

Jag har gjort lite allt möjligt.Bakat,fotat,shoppat m.m

sV; härligt, tack och med mig äre super :D

Alicia

Nice ;)



Två ringar,mer blev det inte men jag är nöjd i allafall! :d

mia

fin blogg!

sv; åhh fy vad glad jag blir! verkligen super kul och höra :D

Alicia

Jaa ;)

Svårt att förklara,tänkte lägga upp bilder senare.

Kan kommentera då om du vill? ;D

sV; Åhh fy vad snäll och gullig du är! :D U DID MY EVENING ASSÅ_! :D

sofia

hehe ja :)

Alicia

Kan berätta att det första som hände när jag skulle prova dom var att den ena fastnade.De gör dom jämt när jag provar ringar.

Hehe,jag har otur ;)

sv; ja men precis! det r ju det kommentarer är till för för att aa du vet :D<3 hehe

felleh

fiin blogg :)

sv; ja men precis, frsten du visste inte hur men gjorde boxar i arkivet va ? :D

kram

Alicia

Okej,haha!



Jag brukar alltid kolla efter en större storlek innan jag provar.

felleh

klart jag ska göra ;) men använder tyvärr inte bloglovin eller något sånt så lägger till dig i mina favoriter på datorn så ska jag försöka kolla din blogg varje dag :D

allt är bara bra med mig annars, hur är det med dig då ?

kram

sv; okej vad synd! vet du någon bra som fixar sånmt åt andra som kan sånt ? :D

trilla

visst äre snygga :D

finns på hms hemsida att klicka hem för en liten summa, helt klart toppen pris!

felleh

okej, nnej inget faktiskt. har faktiskt tagit en chilldag, Så det känns verkligen som en äcklig söndag:( buuh,

vad har du gjort idag då ?

Alicia

jag har 18 millimeter(strl)runt långfingret ;D

snacka om feta fingrar.min storasyster har mkt mindre

trilla

jag vet den brukar verkligen va as lång, men jag beställde mina grejor i torsdags förra veckan och jag fick dom i tisdags, ett under inträffade tror jag ;o



och så kan jag ju svara på din dagens fråga... mitt drömyrke är att bli makeup artist!

sV; ja men vad bra! aa elr att du fixar det i min blogg elr menat du nån anna ? :D

Alicia

Jag tycker det är ganska stort för mig eftersom jag bara är 12 och har större än min syster som är 14,hehe.

Hur gammal är du? ;)

Hmmm.. det skulle nog vara skådis! ;)

Cissi

mitt drömyrke är fotograf eller journalist. :P

Anonym

´TÄVLA OM ETT KORSÖRHÄNGE PÅ BLOGGEN! :)



http://alexandraekstrand.blogg.se

Mitt drömyrke är också fotograf :)

Liinda

Så snygga bilder som du tar borde d inte bli ngt problem med att bli fotograf? ;D <3



sv- Men guuud tack! <3 din är oxå grymt fin!<3

Mitt drömyrke skulle nog vara servitör.

Demitra

Vad har du för typsnitt på "DAGENS FRÅGA"? :)

mitt drömyrke är nog fotograf eller artist :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR