Look for today

Topp H&M / Kofta H&M / Leggings Pieces / Skor DLS

... Upptäckte precis en grej. Var är mina accessoarer? No idea. Superglad ändå! Slutade precis skolan, kort dag och nu har jag hela dagen på mig att göra vad som helst. Inga planer, lite läxor som jag tänkte ta itu med detsamma, men annars ingenting! Har ni också en lika skön dag? Kramar. ♥

PS! Du vet att du är bäst om du röstar på mig HÄR och HÄR (nummer 7, ge TVÅ röster)! ♥

JAG VILL VARA MED I DIN HÖSTTÖVLING



Mitt höstbidrag: http://thisemelie.blogg.se/2010/october/jag-ar-med-och-tavlar.html#comment



btw visst inte vart jag skulle kommentera länken så sätter den hr med:D

kram

sv; hehe ja brukar faktiskt aldrig vara med i tävlingar men vi får se hur det går! väjder du ut några finalister man ska få rösta på? :D

ja det är super med mig hur är det sjäkv sötan ?

sV; omej super kul ju! :D vad har du för dig idga då?<3

sv; oh läste precis att du redan slutat, låter ju über skönt!! :D ska snart ner till praoen

sv; ja men det lät ju grymt, nu drar jag iaf till min prao :d

That Pic

om en coolpix kamera får objektivfel,vet du vad som har hänt då? går det att fixa?

Söt outfit :)

That Pic

syrran tappade den i golvet och när man sätter på den dampar den och sen står det att det är objektivfel..

That Pic

ok,är sådant dyrt?

Isabell

Skulle kunna vara så att jag har en frågestund på min blogg! Kika gärna in, blir superglad då :)

http://popfisk.blogspot.com/

That Pic

jag fick den i julklapp så den är inte så gammal.garanti vet jag inte... :S haha,mina föräldrar kommer att döda mig om den inte går att laga.fast jag har inte berättat det än,dom kommer säkert säga att jag inte är rädd om mina saker(men det var ju min syster..)

Varsegod :) Allt bra idag?

Laila♥

så fin du är idag =)

Madeleine

Sv; Kan inte säga annat än att jag håller med! :)

Vad bra :) Jo det är bra här med :D

Kikar in...fin blogg! :)

allt bra?

KRAM

sv: det är bra :) själv?

Japp :)

Från FujiDirekt har jag beställt :)

That Pic

nae tyvärr inte.asså jag fattar inte vad det är som har hänt...

E m m y

XD, en juttu måst ja fråga. vafö täcker du ögonen på outfiten?

när du visa ögonen t.ex. på den dä bilden som du visa hur bra din mascara vaa? xp

issi

Snygg outfit :)

Alma

Hej! Skitfin blogg! Läs gärna min blogg och följ den på bloglovin!

Tack på förhand! :)

josefin

sv: varsågod =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR