Lägg en röst på mig!


Jag är med i en tävling och det skulle betyda jättemycket om du röstade på mig! DU BLIR LÄNKAD OM DU RÖSTAR, så säg till då du röstat! ... Så lägg din röst HÄR. Din röst är guldvärd. Kiss&hugs.

julia

sv; tack för hjälpen, jag kommer säkert fråga dig något mer sen innan jag köper ;)

fin!! :D

sV hehe ja

Frida

sv: så bra! :)

Demitra

sv; okej tack! :)



Röstade på dig. SNYGGT. :D

Alina

nice=) Jag ska bara va hemma o ta det lugnt=)

isabelle

riktigt snygg outfit :)

svar: Ja, de piffar ju alltid upp en outfit!! :)

julia

jag har röstat ;D

sv; lart jag kan! :D men du ficar du med den saken i blogg snera élr?<3

ida

sv: vsg :) ja har inte bloggloving ;)

ida

ja röstade :D

sv; så nu har jag röstat!! :D



ja men det är verkligen inte brådska :D<3

sV; vad bra *:D sls, är du ifrån Finland elr bor du där?

ida

de é lungt hörru :D

läget med dig? :)

casa

tack :)

A N N A

har röstat, hoppas du vinner nudå ! :)

ida

sv: de är toppen.

Hej! :) allt bra?

sv: jag har röstat på din super fina outfit :)

ida

sv: ja :) ska du göra imon då? :)

sv: varsegod :)

din blogg är super fin! :D

casa

röstade på dig =)

sv: jag är aldrig inne på bloglovin, annars hade jag :)

ida

sv: skola sen dansa :)

sv: hihi :)

ida

ja!

sv: det var suuper kul! :D

ida

sv: hihihi ;) ska du göra ikväll då? :)

Vannichis

SV; Har röstat , så du kan väl ställa frågor till mig i min frågestund ?

Mickaela

Såklart jag kan sötnos! Nu har jag skickat iväg en röst på dig! :)

Stephanie

sv: har röstat:)

sv: haha :D

sv: nä, haha :p

Vannichis

Tack sötis för dina frågor , det betyder guld :)!

sv: varsågod ;)

Zezz

Hej :) fin blogg läs gärna min kraam

ida

ska sjunga i ishallen snart sen ska ja väl bara slappa tror ja :)

Emma

Verkligen jättefin outfit!

Jag har röstat på dej :)

isabelle

Sv: visst kan jag rösta :)

mirellash

Röstat!

sv: jaa men typ hur man går runda hörn och så :)

L♥

Hejsan jag har en frågestund i min blogg just nu och jag vore super glad om du kunde bara lämna några frågor. Många Pussssaaaaar :D !

vici=)=)

jag rösta =)

L♥

SV: Självklart, om du bara lämnar en liten fråga

i min frågestund :D !

Allt bra idag? :d

Elin

Fin outfit. :) Jag har röstat.



Allt bra? :)

L♥

SV: Röstat :)

Jag blev röst nummer 27, så du vet att jag har röstat ;)

sandra

allt bra?

L♥

SV: Så lite så :D !

Jag hejar på dig ;)♥

jennifer

har röstat :D

ida

sv: nejjdå ja sjöng hela förra året så :)

Amandah

Röstade. ^^ Gillar leggingsen. :)

Nathalie

Jag har röstat på dig :)

therese

Röstat;)

Röstade, fin outfit! :D



vad vinner man xd?

ida

ja :D

therese

Så lite så:)

therese

Bara bra och sj?:D

sv; haha ja det är nog bäst!

steffie

sv: jag la en röst på dig! :)

lisa

sv: såklart jag kan:)

therese

Plugg och vart ute med hunden. Dd?

zandra

sv: jo, jag såg det! :)

A N N A

sv; jo, jag kommer från vasa ;) men bor i tammerfors halft. vet vart du kommer ifrån också, du berättade det en gång.. men kan du finska?

ayla

allt bra med dig? (: vad tycker du om annonserna jag har skaffast på min blogg? :D

therese

Hoppas helgen var bra<3

ida

sv: ja, en gång va de 2500 där :)

therese

Min var lugn och bra:)

therese

Nice:)

Ebba

Jag röstar :D Vilken snygg tröja btw!

Jlart jag röstar :D

therese

Yes:)

det låter skönt =)

Hur många gånger om dagen kan man rösta då :)?

ayla

sv. okej Men har du en liten dator dom kanske ligger på sidan av den så du kanske får skrolla åt sidan ? xD eller så får du trycka f5 :D

Anonym

fin blogg:)

Mickaela

Vad roligt att du är med förresten! :)

ayla

sv. haha okej vad bra :D

ida

sv: hihi men ja är rätt van nu :)

ayla

sv. tycker du det passar in eller är det för mycket? :D

julia

Fin blogg! :)

Allt bra? :)

mimo

Självklart, aah röstade , hoppas du vinner :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

ida

sv: japp :)

ayla

sv. jaa det gör jag (: skulle va snällt om du ville tryck på en länk. Så får du ett plats i mitt hjärta för det hihi nej men det skulle va jätte snällt. Dock tjärnar jag inte så mycket :/ börja igår har tjärnat 9 kronor hahah xD Men jag har 59 kronor. för man får 50 kronor när man blir medlem xD

sandra

jora=)

mimo

SVAR: Varsågood :D

jaha okej ska försöka rösta imorgon igen då :D

ayla

sv. hur mycket tjärnar du? Kan du ge mig tips på hur man tjärnar fortare? :D

sandra

ja. :)

Emma

sv: varsågod :)

Sandra

Va med i dagens blogg och ha chansen att vinna länk, och så varför man just ska besöka vinnarens blogg och vad vinnaren skriver om! Vad med vetja!

A N N A

sv; oee, hauskaa ku joku jolla on blogi osaa suomee (;

hur bra finska kan du? :) pratar du hemma, eller bara i skolan?

E m m y

röstat 2 gånger dessutom :D

zandra

sv: ja, visst är de!

speciellt den vita :)

hur mår du idag då?

josefine

sv; har gjort det nu:)

Röstade på dig, snyggfaktor! §

Fin blogg btw!

sv: jag har röstat på dig :D

jag har röstat! :)



jossan





Jag rösta :) !

&

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, ! Kolla bloggen & kommentera !

moa

Jag har röstat :D



snygg outfit ;)

frida

jag har röstat!:)

Ellinor

As fin blogg ! (: Haft en bra dag?

Alicia

Jag mår bra! Själv då?



Röstade på dig btw,hoppas du vinner! :D

Ella

SV: Tack! Jo, den är lite redigerad; autonivå och färg. :)

Jag röstade btw på dig, fin outfit! (:

har röstat nu :)

JOSEPHINE

SV: Okej. JO, så blir det nog för mig med. Trött som hundan. Haha. KRAM.

Diimans

okej:)



har röstat på dig nu! tror det va 58 :p

Tilda

Jag har röstat! :D

Maila

Röstat har jag gjort!

Lycka till!

beccan

då röstar jag ?! allt bra me dej ?

sv: okej, klart jag kan rösta ;)

E M M A

sv: okej, tittar på tv :P

händer ikväll? :)

christine

har röstat :-)

sv: Det ska jag göra :D

Ida

Nu är frågorna från frågestunden uppe!

Tack för din fråga/frågor! ♥

emelie

hatar att plugga :/ vad ska du plugga då? :/

jag har redan röstat på dig, fast det var tidigare idag när jag kollade igenom kommentarer, men hann aldrig svara och skriva att jag hade röstat:) men lycka till!

emi

snygg outfit :) jag har röstat på dig nu :)



svar: ja, bokeh är så fint, och roligt att fota :D

nu är vinnaren i dagens spotlight utsedd. Gå in och kolla om det blev du =)

Jossan

hejsan har du haft e skön helg? =)

my

Sv: självklart att jag kan göra de:D

Hihi okej! :) Jag mår kanoners, för första gången på

väldigt länge haha! Kan inte du svara på dagens fråga?:)

SV; OKej :D

Jag är i skolan :)



Allt bra?

sv: allt bra? :)

hehe!

Therese

Allt bra?:)

MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur mår du idag?



Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna ett presentkort värde 300kr!



Kram

Tilda

Jag röstade en gång till :D

Tc

Jag röstade på din outfit. tyckte den var klockren! alla snygga detaljer på vad som annars är vardagsplagg blev så himla mycket bättre.

Jag röstar gärna en gåg till! :D ♥

Cissi

Jag röstade på din outfit! Den var jättejättefin!

Jennifer

fint :)

b

vad är det för ngt du e med i ? jag röstar igen då för du verkar va en gla o gulli tjej

röstat !!:)

Sanna

Sv: Japp nu har jag lagt en röst.

Lycka till! :)

alexandra

har röstat :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR