Hösttecken #2

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

neli

erkänn? jag blir galen så snyggt hon klär sig :D haha.

kram söt

aww

idag har jag sprungit & friserat .sj?

sv: allt bra idag då´? :)

aww

så sköönt:D

aww

tss ;D

mathilda

sv: hej hej! min helg har börjat kanon! :)

tack detsamma! hur är din helg? :D

kram!

frida

okej samma, och lyssnar på musik:)

Hej!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen!:)

Får se hur det går...Hoppas du haft det bra!:)

nathalie

Har röstat på dig nu :D

frida

fina bilder:)!

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

nathalie

Höhö va så lite så :)

Lilmary

Jättefina bilder! :)

ja absolut :)



gud vilka fina bilder, önskar jag också kunde ta såna bra bilder :)

Millaaa

sv; har redan röstat, kan man rösta flera gånger? :)

Så lite så :)

hur mår du idag då?

vad skönt att höra :) jo tack jag mår också jätte bra, är lite hungrig nu bara :p

julia

okej ;) inte alls mycket ;p

julia

ja :)

fina bilder! :D

julia

lungt (;

Ella

SV: Du får nog ditt svar på svenska nu, för jag kan inte så mycket tyska ännu... :)

Okej, choklad är gott! :D

haha,nej jag ska inte sluta!:D <3

Ska bara inte blogga lika mycket!;)

Så. nu har jag röstat på dig :)

Lilmary

bara ärlig :)

Veronica.

SV: JA just ja.. Va mys =9

sv; min helg har börjat helt okej :) plugg. men rätt chiill.

själv då?

ha en fin kväll

SVAR Får se :)

Marie:)

sv: så nu har jag röstat så nu kan du länka mig ;)

Kanske skulle vara något! Ska ut och fota höst bilder imorgon tror jag :)

Emelie

Snygga bilder! =D

MAARIAWH

Fina bilder :)

Fanny

jättefina bilder! Du är ju as bra på att fota :)

therese

du är riktigt duktig på att fotografera! kram.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR