Header under min resa


Har uppdaterat headern och den kommer vara där så länge jag är på resa. Åker i och för sig först på fredagen, men ändå! Nu är den där så behöver jag inte ta stress över att inte ha den klar. :) Vad tycks? Bra header för min resa? ;)

Undrat du över något, ang. mig, bloggen, foto? Ställ en fråga HÄR! ♥

Vilken fin blogg :D



Just nu har vi en veckans blogg tävling, vinnaren dras på fredag, passa på att anmäla dig om du känner för det!



Kram Littlemonkeys

Kassandra

Vad fin :) ♥

R

gillar dina bilder!

linda

Sv; Jag bor i södra finland, i Bromarf! ;)

SV: ja det fattar jag, men vilken kod? :d

vad roligt:D



sv: Va? jag fattar inte:s vad menar du?

F A N N Y

Vilken fin blogg du har!:)

sofie

Hejhej! Följ med mina äventyr i Schweiz!



Kram Sofie

Alma

Skit snyggt! Och jätte smart! :)

Ha de så bra i Gran Canaria!

R

Varsågod! :D:D

R

Tack :D

linda

Sv; Jadå, vi är faktist rätt bra kompisar! :)

alicia

orka bloglovin!

elin

fin blogg! :D

Johanna

sv; naww,tack :)

va gullig du är! :D

F A N N Y

Hihi tacktack(A)

my

sv: cool bild :D

F A N N Y

Hihi

Allt bra?:)

F A N N Y

Men härligt! Jo här med:)

QN

hoppas du får en uber nice resa :D

That Pic

ha så kul ;)

mia

hej , jag har tänkt skaffa blogg.se igen , men jag undrade om du skulle vilja fixxa min design, har hört att du är väldigt skicklig pådet ? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR