Have you been abroad?


Jag har varit i Finland (bor ju där, haha), Sverige, Danmark, Turkiet, Teneriffa och snart Gran Canaria (hör ju till Spanien). Om inte mindre än fyra dagar är det dags för avfärd. :) Jag ser så framemot denna solsemester.

Gör mig superglad, rösta HÄR och du är bäst! ♥

Anna

Ååå va härligt! Själv har jag vart i förutom Sverige och Norge. Bulgarien, Kroatien, England och Tyskland :) Vart ska du denna gången då?



Sv: Bare hyggelig :)

Frida

sv: Tack! :)

Åååh, vad härligt att åka till Gran Canaria!

Själv har jag bara varit i Norge, Grekland och Turkiet :) Sen har jag ju varit i Sverige, eller rättare sagt så bor jag ju där! :]

Anna

Sv: åh va härligt! Blir gaaanska avis nu måste jag erkänna ;) Längtar tills du kommer hem o uppdaterar mååånga snygga bilder du tagit under resan :)

Frida

sv: Njaa, jag vet inte riktigt, kan inte komma på någon nu direkt! :]

cissi

Bor du i Finland?

Anna

sv: Det ser jag fram emot :)

E L L E N

Ja det kan man säga..haha jag bodde utomlands från att jag föddes tills jag var runt 10 år :) Då reste jag mycket också, jag har varit i totalt..hmm..11 länder tror jag, om jag inte glömt någon :)

Jag har också varit utomlands, har varit i flera olika länder men senast var i juni då jag var i Turkiet i en vecka!

Hanna

Tack :)



Ja, jag har varit på en massa resor. Bulgarien, Spanien, Italien, Turkiet, USA, Brasilien, Tyskland, Engand och typ alla andra länder i Europa ^^ Älskar att resa :D

tina tran

hmm.. jag har varit i sverige :P, danmark, norge, finland, island, fraknrike, tyskland, england, kanada, usa och vietnam :)



vart ska du om fyra dagar? :)

Frida

Roligt att du är med! :)

Anna

Sv: Det beror på vad du har för musiksmak :P Vad är du ute efter? :)

Felicia

jag har varit till bulgarien, schweiz, danmark, estland, sverige & finland som inte räknas ;ddd osen i december till kanarieöarna <3

Förlåt om du verkar jobbig men du skulle möjligtvis inte kunna hjälpa mig med min meny är inte så duktig på sånt :(

kram

Anna

Sv: okej. waka waka och waiving flag gör alltid mig på bra humör men Fields of gold - Eva Cassidy, Samson, Heartland - I loved her first, Kate Bush This Womens Work, Regina Spektor är också en bra sångerska :) De andra låtarna är mest lugna, vet inte om det är då "må-bra" sånger precis. Det är nog mest för att jag realterar en händelse till varje låt så jag tycker dom blir feel good musik ;)

Ska till egypten nu på höstlovet,har varigt i ,australien, nya zeeland, frankrike,england,skottland,island,thailand,japan,kina.

och typ massor mer!

sofie

jag har varit utomlands, :)



så fin blogg du har ! (:

Alma

Ja det kan man säga...jag har varit på en massa resor!

Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz, Slovakien, Italien, Frankrike, Spanien, Turkiet, Grekland, Thailand, Tjeckien och Kroatien ! :)

Jag älskar att resa!

Ja, jag har varit i Finland, Danmark, Tyskland 2 ggr, Holland, England, Grekland och Tunisien :)

Alma

sv: Jag vet inte riktigt exakt vart i finland. Men jag har varit högst upp i Treriksröset och i Helsingfors när jag var liten :)

nejnej ingen design bara sätta in bilderna ;)?

sofie

SVAR: du är tillagd på bloglovin. (:

Kassandra

Coolt att du bor i finland.. :)

Har vart där. Fin blogg.<3 Första gången jag kollar på den och den är grymt bra så jag tror att jag ska fortsätta kolla på den :)

tina tran

Svar: Fyfan va kul! :O Jag har varit hos miina kusiner i Helsingfors :)

madde

sv: hah vad smart. Fast jag vet inte hur man gör:(

Oh, bor du i Finland?! Coolt.

Jag har bara varit i Danmark ... mobbad(A)♥

Ja men visst! tyvärr åker jag inte utomlands lika mycket längre, när jag var liten var jag utomlands ofta men tyvärr så var jag så liten så att jag inte har minnen från alla platser :(

mathilda

var i finland bor du? :D

SVAR TILL MATHILDA:

I södra Finland. :)

Ebba

Jag har varit utomlands men faktiskt inte så många gånger, jag har varit i Vietnam, Grekland, Tyskland, Finland och Danmark bara. Men nästa år ska jag till Thailand och jag längtar!

Anonym

Sv: Jag lyssnar på musik & chattar (:

Tänkte blogga strax jag med!



Oh, jag har vart i jättemånga land. Men två land jag var i somras är Grekland & Italien, jättefint!

Sen så har jag vart i tex. Spanien, Cypern, Portugal, Frankrike, Kroatien osv :D Älska att resa!

Det var jag som råkade skicka den kommentaren utan namn, som ja .. hade vart i lite olika land ;)

Tex. Grekland och Italien, haha förlåååt :D

Turkiet,egypten och snart spanien :D

CHRISTINE

japp jag har varit utomlands :) jag tågluffade i sommras i europa så då blev det väldigt många länder, frankrike, italien osv. Sen har jag varit i Thailand 7 gånger också. Thailand är ju stora favoriten. Bor du i Finland? :D

Kassandra

SV:

Iso Kirja tror jag de heter :) , vet du var de ligger ?

yes,

har t.o.m bott utomlands. i sydkorea ;D

Linda

Jadå ! I Finland, där jag även bor, Åland, Sverige, Tallinn, Lettland, Grekland och sen på alla Canarie öar! :)

Jag har varit i Mallis, cypern 4 ggr, kreta, och egypten :D + har jag varit i dannmark finland och norge, ska till england nu till november!;D

svar: På Åland ;) Men det räknas väl? :P

Diana

sv: Ja det gör han! :)

Trevligt att åka utomlands, kan tänka mig att du längtar! :)

ja absolut har jag varit utomlands :) jag har varit i spanien, grekland, turkiet, bulgarien, kroatien, Italien och på malta! Kram

ja absolut har jag varit utomlands :) jag har varit i spanien, grekland, turkiet, bulgarien, kroatien, Italien och på malta! Kram

ja absolut har jag varit utomlands :) jag har varit i spanien, grekland, turkiet, bulgarien, kroatien, Italien och på malta! Kram

Jo, det gör väl de..

Gud vad jag älskar din blogg, HAHA :)

Men en fråga.. hur får man bara bloggen att rulla när man scrollar ner, och inte själva bakgrunden? :D



Tacksam för svar!

Nu är dagens vinnare av dagensblogg utsedd på bloggen, gå in och kolla om det blev du ;)

tack för du var med & gissade kändisar.

kolla in & se om du vann! var dock gärna med fler gånger. kram på dig. ♥

tack för du var med & gissade kändisar.kolla in & se om du vann! var dock gärna med fler gånger. kram på dig. ♥

Yasmine

Hej, allt bra?

jossie

hej!



Kör en dagens blogg hos mig! :) var gärna med!



Kram <3

Förutom Sverige har jag varit i Finland, Norge, Danmark, Grekland, Indien och snart England. Och mellanlandat i Tyskland när vi åkte till Indien, om det nu räknas.

SV: På Åland, åkte båt dit! ^^

Emma

:D själv har jag varit i: Sverige (såklart! XD),Norge (2x),Finland,Danmark,Tyskland(2x),Frankrike(x2 + en mellanlandning),Spanien,Italien,Kroatien,Thailand,Österrike (2x + en resa planerad till sportlovet),Storbritannien,Grekland (x3),Marocko och på höstlovet ska jag till Bulgarien :D



Men i Spanien vet jag faktiskt inte hur många gånger jag har varit i.. 4 gånger som jag kommer ihåg :P men sen var vi där när jag var liten också.



Kram! :D

Jonna

sv: Jag har varit i: Sverige, Danmark, Tallin, Riga, Irland, Tunisien x3, Thailand x2, Spanien, Turkiet, Bulgarien och Kroatien :) jag älskar verkligen att resa!!



Gillar din blogg :)

Oj, bor du i Finland? Jag har varit i en MASSA ländr! :)

LINA K

Vad kul att du också bor i Finland! =) Och härligt med så många olika resor!



Själv har jag varit utbyteselev i Frankrike, au pair i England, gjort en klassresa till Prag, tillbringat en längre tid i Österrike och interrailat från Istanbul längs Medelhavet och upp genom västra Europa =)

Josefine

Jag har varit i Sverige(haha) , Finland, Norge, England och Turkiet :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR