Grässtrå

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

A

SV: Jaha :)

:)



Allt bra?

Mimmi

svar. härligt! jodå, det är finemang :)

Therese

Allt bra idag?:)

Fin!

Dilin

bara bra :)

fin bild :)

Mimmi

svar. har varit med kusin, fikat och kollat lite affärer och på anställningsintervju :) själv då?

A.

Svar: Röstat på dig nu. :)

Emma

Vacker header du har! Har du tagit bilden själv? :)

Therese

Bara bra:)

sv: åå tack, jag röstar igenochigen:)

Felicia

sv: tack söta du ! <3

Emma

Sv; den är verkligen jättefin! :) du borde bli fotograf!

namfon

fin bild =)

Therese

Mm:)

Linnea

SV: Visst kan jag göra de ;) !



Allt bra med dig annars ?

P E T R A

fin blogg!

annis

SV: tack , gud vad kul att höra!

Du är varmt välkommen in igen! ;)

emi

svar: varsågod ;)

Frida

sv: tack! :)

ange

Hej, fin blogg du har <3

Frida

Allt bra med dig idag? :)

SVAR Så lite så :)

ange

Jag följer dej nu, säg till när du följer mej <3<3

ange

Gör det, är det klart?

Hihi tack jag heter malin :D

Erika

sv. Så, har röstat :)

ange

Jag såg det nu, händer annars då? :)

ida

sv: jadå ja ska rösta igen :D



tack för länkningen :)

ange

Okej, jag dunkar lite musik, bloggar och chattar. <3

Jaha okej men står det inte i kommentaren jag skickar :P?

Anonym

fina bilder på sidan du har :D

frida

vad gör du?:)

Diana

har nu röstat på dig i outfit tävlingen, var nummer 161 om jag minns rätt! :P

Röstade igår men kunde tyvärr inte komma in på några bloggar så jag kunde inte kommentera :P

Millaaa

sv; så lite så :)

asta

tack :D

josefin

yeA :))

fint :)

iids, §

fin blogg! (:

hänt idag? :D



KRAM!

fin bild :)

hur mår du idag?

JOSEPHINE

SV: Ja, det ska jag göra! :D

JOSEPHINE

Sådär nu har jag röstat för fjärde gången! :D

JOSEPHINE

Men gött, jag kollade var du låg på tävlingslistan och du ligger ju åtta! :D Jag röstar varje dag så det är bara att du vinner nu också! :D

okej, nej ingenting alls, bara tare lugnt:)

julia

lungt :)

ÅSA





Var med i min konst tävling som börjar på Måndag! :D



http://enjaveltill.blogg.se/2010/october/tavling-2.html#comment

Allt bra?

Fin bild! ^^

Länge sen sist! hur är det? :)

Frida

sv: Så bra! Jo det är bra med mig med :)

SV; Jag mår bra, görs ?

sv: tack för att du deltar, haha :)

Mimmi

svar, hehe okej, skoj!

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra torsdag? :)

Lanah

Kikar förbi och önskar dig en trevlig fredag :)

sv: najs, yes ;)

vilmaa ;)

fin bild !

allt väl?

Heeej, såg att du hade kommenterat mitt inlägg.. men kommer bara ihåg att det såg konstigt ut. Ser det konstigt ut nu? Eller ser det bra ut? :D

MAARIAWH

Fin bild :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR