Get your partylook


Sena höstkvällar? Party? You name it. H&M har D-E-T, det! De har nu fått in nya snygga höstkläder till bra pris. Kolla bara på dessa exempel ovan, hur fina är inte klänningarna. Matcha det med klackar, accessoarer och en snygg jacka. Perfekt kväll! 

Hur klär du dig inför en utekväll, på hösten?

A

Vad heter typsnittet du skrev priserna med?

klara♥

snyggt! :)

vad hittar du på nu då?

Nej då ska försöka komma ihåg! :D

frida

har röstat nu:)

frida

vad gör du?:)

okej någon bra film? just nu tittar jag på Harry Potter :)

mimo

skit snygga klänningar



Hej snälla skulle du kunna göra mig en tjänst, bara läsa min engelska ''hobby'' uppsats och säga vad du tycker, det är skit svårt att vara självkritisk så snälla :)



http://ooneforall.blogg.se/2010/october/do-you-think-you-could-help-me.html

Snyggt :)



SV; Så lite så :D

Snygg! :D

sv: härligt, jora de e najs med mig ;)

Hedvig

På höstkvällar drar jag på mig något jag helst inte ska frysa i. Så då blir det nån kort klänning + tights eller kjol med någon tröja . Sen någon snygg kofta/tröja över! Sj då?

Varsågod! :)

SV; Jag mår också bra, görs ?

så lite så!:)

åh va snygga!! :o

Naajjjss <3

Alllt bra med dej?? ;)<3

KRAM

Diana

Allt bra idag? :)

jag gillar inte hon modellen, ful :p



sv: ah :p

Amis

Fin blogg =)

Diana

sv: jo det är jätte bra, ska på konfirmationsläsning nu! :D

sv: haha, jag gillar nt hennes ansikte :o xD

sv: haha ja, men oufitens är snygga :)

sv: :)

sv: inget spc, hon dig då? :)

sv. joodå!

härligt med ny design :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR