Frågelifråga

Jag skulle antingen vilja vara Usain Bolt bara för att få veta hur det känns att springa så fort eller så skulle jag vilja vara Kenza bara för att hon verkar vara så härlig och glad! 

Rösta på mig HÄR och du blir länkad (säg bara till)! :)

ida

ja skulle vilja vara kille :p



sv: de är toppen med mig :))

ida

ag röstade igen :)

Anonym

Skulle vilja vara Blair waldorf, alltså presonen i gossip girl. Hon verkar ha det så, roligt.hm.

frida

va gör du?:)

tack själv ^^

Frida

Nu har jag röstat på din Outfit! :)

Svar: Okej! Hur är läget med dig idag då? :)

vilmaa ;)

jag skulle typ vilja vara kissie :ö

eller nå RIKTIGT känd !

vilmaa ;)

vinnaren av dagens blogg finns nu på min blogg!



blev du den lycklige vinnaren ?

om inte, eller i vilket fall som helst så kan du gå med i den nya dagens blogg redan idag!



kram!

F R I D A

Skönt:)

kollar runt, durå?



Allt bra med dig då?

amy.

svar: men lugnt:)

Foki!

Jullan

Jag skulle vilja vara.... typ Eminem eller någon annan jättekänd hiphopare ^^ haha!



va gärna med i min dagens blogg-tävling :)



ps. Röstade på dig på Ellos! :)



kram

Z

Sv: okey så bra ;)

allt e bara bra med mig ;)

Röstat på dig igen! :-)

Gnag

SV; Okej, bra! Jo,det är det, hihi:D



Jag röstar jätte gärna på dig:) (ett litet tag senare) Okej, nu har jag röstat på dig! :D Varsegod:)

Frida

sv: aa jag har röstat igen nu! :)

lisa

sv: jo:)

Gnag

SV; Det var väl inget;)

Mickaela

Visst kan jag det :)

Emma. :#

Väldigt fin blogg! : )

< 3

SVAR Yesbox :)

A

SV: Har röstat på den :)



Men hur ändrade du färgen sådär?

Naima

Heej ;D



Hur har din dag varit då ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

Frida

sv: så lite så :)

Z

Sv: japp :)

okey visst hehe ;)

ida

ja :)

jag och min pöjk :D tack!

haft en bra dag?

Erika

Jag skulle vilja vara Kristen Stewart :)

jag skulle antingen vilja vara nigel barker ( fotografen i top modell) eller kanske michaela dahlström ( en tjej som jobbar som fotograf) ;)

Jag skulle nog vilja vara... rik ^^ dudå?

casa

röstar varje dag. :)

Svara på dagens fråga? :) Puss

LOVA

Typ någon kändis, kanske miley cyrus. :D

Louise

jag har röstat på dig :)

vad har du/ska du göra ikväll då?:)

sv: najs, yes ;)

JOSEPHINE

SV: Ja, visst är den! :D ska se ifall jag får den när jag fyller år snart! :D haha. - Okej, men det är klart jag röstar! :)

JOSEPHINE

NU HAR JAG RÖSTAT! :) Jag tyckte outfiten var snygg! Kan man rösta varje dag så gör jag faktiskt det så du kan vinna! :D

steph

anna wintour skulle jag vilja vara :)

namfon

en rik tjej XD

josefin

Svår fråga! Jag vet inte riktigt.. Kanske min sambo för att veta vad han tänker och tycker om mig egentligen:P

Madeleine

sv; Tack så mycket! :)

MAARIAWH

Jag röstar! :)

åh skulle nog vilja vara kenza för en dag.

hon är så underbart fin! och är skitsnäll. :D

vilmaa ;)

tack för att du kommenterar så mycket, det är jätte kul ! :D

oj vad svårt :D någon som lever det livet som jag drömmer om att leva som vuxen, då skulle jag ju få reda på om jag skulle älska det ;-)

Ha en toppen bra lillördags-kväll!

steffie

vampyr .. GHEHEHHEHE :D

Elin

jag röstade:)

Linda

Paris Hilton :)

Röstat och klart. :)

Lisa

tyra banks !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR