En ny rosa skönhet


Från CDON.COM för ca 150kr (billigt, eller vad?)

Gillar den förutom laddningssystemet. Man måste ladda den via datorn, såsom endel iPods också. Och dessutom håller batteriet ca 3 timmar då det är fulltladdat, men vad göra? Billig som tusan och man kan väl inte kräva mer, dessutom gillar jag den, snygg som *beeep*. Nu ska jag ladda ner lite bra musik, pussar! ♥

Vilken liten rackare! :D

elin

sv: hihi :D nice!

svar: Okej! På Åland har jag vart 3 ggr tror jag;)

E M M A

sv: okej, jag lyssnar på musik :P

allt bra idag? :)

Allt bra då? :D

issi

Varigt i skolan :)



Gaah, vad snygg!, vad billigt, bara 150?!

Herregud.. ;)

QN

sv: jadå :)

s

svar: Haha jasså! ;)

issi

Haha, okej :P

Ännu billigare alltså ;)

Jo, med mig äre bra! (Y)

QN

sv: otroligt gott :)

issi

hehe ;)



Vad gör du då? :)

issi

Musik :)



Ska nog göra lite läxor nu.. :/



QN

sv: du har väll ätit kyckling med jordnötsås en gång i tiden? :D

Moa

Vilken jacka tycker du jag ska köpa`?

Ebba

Härligt att du ska utomlands!

Tilda

Snygg! Är din den rosa eller den röda? :)

vilken söt liten ^^

anmäl dig gärna till min fototävling , temat är glädje!

Förlåt om du anser att det här är skräp, :(



kram! <3

JESSICA

Hhaha jag har den oxså ;D rosa




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR