Dagens

Topp ONLY / Leggings ILINK / Halsband Nelly.com / Armband KappAhl & GinaTricot

Shit vad kallt det är ute. Några få grader bara, men om en vecka befinner jag mig på Gran Canaria och enligt gårdagens väderrapport är där ca 29 grader för tillfället. :) Jag vet att ni är avundsjuka, men jag är lite ledsen för det också. För det första missar jag de fina höstfärgerna på träden som troligen kommer bestå av enbart kvistar då jag kommer hem, för det andra kanske jag missar den första riktiga snön men förhoppningsvis är marken vit då jag kommer hem. Nu ska jag njuta av denna lördag, trevlig helg! ♥

sv: allt bra idag? :)

SOFIAS

va härligt, jo det är skitbra :) dock lite förkyld :) vad har du för dig?

Svar:

Så lite så :)



Tack detsamma!

Tack du, glad jag bli! :)



Finfin oufit

Nadja

var det bra? =)

sv : ja :)



vad ska du göra idag då ?

snyggt :D!

Tack dsm!:)<3

Fin outfit!:)<3

Linnea :D

Jätte snygg outfit! :D



glöm inte att länka också =)

Nadja

vad skoj. =) Vad händer idag? =)

sv. vi ska ha ett "kalas" här hemma .. :p

sv: varsågod :D!

sv. haha njä :(

Ååååh gud så skönt att åka utomlands, är minst sagt avundsjuk på dig! hoppas att du får det bäääst :D

ingen orsak :) dess

Nadja

jag har varit på gymmet, snart så blir det baka, sedan tvätta och ikväll middag med familjen. =)

That Pic

Ja,fast det kan ändå vara extremt irriterande och det gör ju väldigt ont.Bara man hittar ett medel som passar

That Pic

Förresten har du några husdjur? ;)

Nadja

Ja det hoppas jag verkligen det ska bli. =)

Var gärna med i veckans blogg!:)<3

HAN ÄR GRYM1!

That Pic

Ok,skulle du vilja ha? ;)

Okej!<3

din topp ser ut som den jag har på mig idag =)

That Pic

ok ;)

fin blogg du har! ^^ görs ikväll?

julia

thihi, detsamma! :)

samma här. gör du nåt kul imorgon? :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR