Yellow leaves


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Deltar r, vinsten är ett filter. [Deltar med den undre bilden]

Sanna

sv; bloggar också.

vad har du gjort idag då?

Sanna

¨sv; typ ingenting.

Åh vad fina bilder! och bloggen också :)

hur mår du? kram

emelie

nej okeej :D inte jag heller faktiskt!

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Maj

Fina bilder! =) jag kan har frågat detta förut, är de du som gjort designen på din blogg? den är grymt fin!!



skriv gärna vad du tkr om min träningsvideo

Felicia

sv: thihi tack ! :) <3

fina bilder, like always!

Frida

Fina bilder! :)

jenny

sv; har varit bortrest och såg inte din kommentar förns nu. skulle röstat men nu är ju tävlingen avslutad! annars hade jag gjort det.

kram!

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

Fina bilder!

Mimi

Fina bilder.

MATILDA

fina kort!

Fin blogg du har ;)

Sv: Kul att du är med!

Men vilken av bilderna är du med och tävlar med? :)

Sv; okej, då vet jag det :D

Kramis! ♥

Måste bara säga att du tar grymt snygga bilder :D

Ville bara säga att tävlingen avslutas söndagen den 5 dec (: kolla in den 6 dec, då har jag utsett vinnaren!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR