Var klok, ät fisk!


Jag älskar fisk. Ungsfisk med grädde & dill  tillsammans med ungsstekta potatisar och grönsaker är nog bland det godaste som finns! Riktigt supergott, synd bara att man inte alltid hinner göra så god mat, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :-)

jag älskar också fisk! speciellt lax :D

Tove

Sv: Bra! :)

Joda, allt är finnemang med mig! =D

Sjdå?

Nellie

Fin blogg :) <3

Tove

Härlig!:)

Felicia

naminaminami <3

ugnsfisk så jevla gott. fast int skolans.

laxbäst, såndä rooosa<3

svar: Japp, allt är bra :) själv då? :)

svar: tack tack!:D

sv; Det var så lite så :)

LIENE

Ser gott ut även om jag brukar inte gilla sån mat. Gillar laxfile, rökt fisk, fiskpinnar och torsk i tomatsås:) mums!

Emmi

Sv: tack å vsg :)

åh det är så underbart gott med fisk! :D

Felicia

sv: oi tack! :) fast den är inte så fin i designen men, har inte orkat fixa bättre. kul att du gillar i alla fall!



jag blir alltid hungrig när jag ser dedä bildena ! :D

ja visst är den? :D riktigt bra är den :)!!

SV: Nej precis! :)



Jag gillar inte fisk så jättemycket, men som du beskrev den lät det där gott!

sv: Med mig är det bara bra förutom att jag är lite frusen på grund av snöstormen utanför. Själv då? :)



Jag hatar fisk! Okej hatar är ett starkt ord men euw... det smakar blä!

Louise

Fisk kan vara gott bara man tillagar den på rätt sätt så! :)

Men den där låter och ser jättegod ut! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR