Time to vote!


Rösta HÄR! Glöm inte att kommentera att du röstat så jag du kan få din överraskning och länkning! Jag är NUMMER 3! Din röst är mer än guldvärd. Ha en trevlig söndagkväll & första advent! ♥

Lovisa

nu har jag röstat :D och din bild var lätt bäst där ;)

kan du ge en ledtråd till vad överraskningen är? :D

josefin

Josefin

jag har röstat två röster på dig! :D

Jag har röstat 2 gånger! :)

Jag har röstat :D din var ju finast av finallisterna :)

Jag har röstat två gånger nu! :)

sv; Tack :D synd att jag bara inte får handla på interet :( men tack ändå :D

patricia

jag har röstat två gång på dig! ;D

ok.men kan jag rösta och skippa överraskningen?

min blogg är lite hemlig och så

Frida

Röstat två gånger på dig nu! :)

Frida

sv: var så lite så :)

dt får du bestämma ;P

dt är bara överraskningen.

har röstat två ggr :)<3

nu ;D

m

rösta 2 hela röster på dej ! (= älskar din bild.

ha en fin fortsättning på kvällen! Kram <3

ida

hej! jag röstade på din 2 gånger. kram!

casa

gav två röster åt dig! =)

har gett 2 röster :-)

Jag har röstat 2 ggr :D

Lucke

Hejsan, haft en bra kväll? :)

Elin

RÖSTAR PÅ DIG :)

Svar: Tack så jättemkt, verkligen! :D

karin :-)

din bild är perfekt till temat färg :-)

röstade på dig ! :d

LOVA

Jaaaag haaar röööstaat påå deeej :D

LOVA

Jag har röstat 2 gånger :D

SVAR: Tycker jag med! :)



PS: Glöm inte att lägga till dina favorit jullåtar på bloggen, mer info hittar du i det sista inlägget!

Har röstat 2gånger på dig nu:D!

natiie

Röstat ^^)

ellen

har gett två röster :)

Jag har röstat 2 ggr :) <3

SV; tack så mycket! gillar dina bilder och tänkte fråga dig om hjärtat på denna bild/design: http://photolens.blogg.se/images/2010/collage1_87792963.jpg bakom ordet "värdefull", hur har du gjort hjärtat och tänkte fråga dig om du skulle kunna göra ett sånt hjärta åt mig utan bakgrund? Vore snällt av dig .. kommer länka dig givetvis! kram

tack, men vi är två som har bloggen så du gillar VÅRAN blogg! kram

ida

Jag har röstat 2 gånger på dig :-)

natiie

TACK<3 :)

natiie

sv; haha det är en t-shirt ;) vgD?

Svar: Tack så mycket! :)

josefin

Thih nu har jag röstat :D

je

Nu har jag röstat! <33

pinja

jag röstade två gångermen har icke blogg , eller joo med min syster men hon vill inte att jag sprider ut de.

jag har röstat :)

Jag har röstat 2 gånger! :D

har röstat på dig nu! :D

jag har röstat 2 gånnger men får man då en överasking?

Har röstat 2 ggr :)

du fick 2 röster av mig :)

lycka till i tävlingen!<3

Anonym

jag har röstat , din bild var verkligen finast av alla dom !:)

vicii

ha rösta 2 ggr :-)

Linda

Jag har röstat 2 ggr på dej! :)♥

Har röstat 2ggr på dig nu! (:

röstade två gånger på dig! :)

Jag har röstat 2 ggr :D

Jag har röstat två gånger på dej :DD

Jeje

din bild var absolut bäst av dom alla där , röstade ! :}




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR