Recept: Jultårtor


Detta är ett svårt recept - tycker jag. Jag brukar nämligen köpa färdiga smördegsplattor och färdig plommonsylt, så det tar typ fem minuten för mig att få dem i ugnen. Men har du inte tillgång till färdigköpta så är detta ett alternativ! Man kan ju alltid fråga i affären. (I Finland är det nämligen så vanligt att det finns i varje affär.) Hoppas ni förstår. Glömde ugnstempen!

225°C, ca 15 min.

oh, vilka tuffa!

vicii

har frågestund på bloggen!

kika in och fråga något ?

kram

Alma

vad gott det ser ut ! :)<3

Felicia

sv: tack :-) headern i picnik, bakgrunden i scrapblog ! :D & jag vet detdär med kommentar rutan, men jag förstår int hur det blev så mitt i allt ;o



älska jultårtor <3

mirella

sv: jap!

Svar: Haha, Tack så mycket! :)

Varsågod! :)



åh det där måste testas! :D

Lilmarie

hehe nej snöstorm slipper man helst :p

Så söta! Är de typ vinerbröd?

ser riktigt gott ut :)

sv. Ja det gör det "/

Lilmarie

hehe okej, misstänkte de :P

Lilmarie

hehe okej :P

Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



sofiiiie

Hej sötnos allt bra? :)

LOVA

Cuuult, vill göra :D

Johanna

vad gott det där ser ut (=




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR