Puerto Rico, Gran Canaria II


På denna ö finns det gott om krokiga vägar längs kusten. Vägen från Puerto Rico till Amadores.


En strand intill Puerto Rico - Amadores. Jag kan lova er att här finns världens klaraste vatten. Man ser allt och lite till! Varmt var vattnet dessutom. :)


Puerto de Mogán. Vacker liten stad som även kallas "Lilla Venedig". Söt liten håla med fina stränder & små affärer.


Små söta trampbåtar! Åkte faktiskt i en trampbåt men inte i en sådan man kunde åka ner i vattnet från, utan en helt vanlig. Benen fick verkligen stryk efter en timmes trampande, men roligt var det ändå!

Hej jag har en fråga..! Din design är ungefär så som jag vill ha min, så jag har en fråga.. hur gör du för att få en vit bakgrund?! :D i menyn alltså?

Karin

Hur mår du idag?

Emilia

Så lite så gumman, vad roligt att man kan hjälpa till!

Så lycka till nu :)

Karin

Sv: Samma här! :)

Emilia

jaa det hoppas jag med, men de går nog bra :)



Vad sysslar du med idag? Kramis

emma

sv: låter bra. samma här

Fina bilder :D

mathilde!

vad gör du? :)

Emilia

Okej låter kul kanske, vad är det för plugg? : >



Jag ska snart dra mig ner på stan och handla presenten till mamma, sola, handla lite godis och sedan hem igen! Underbar dag :) KRAM

mathilde!

typ inte så mkt, ska sminka mig tror jag:)

Emilia

Ahaa okej, vad skojj :D

LOVA

När jag var i Spanien i sommras åkte jag också en såndär trampbåt :D Det var skitskoj!

jennifer

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, ! Kolla bloggen & kommentera !

Fin blogg :)

Sara

Sv; Okej :)

När var du på Gran Canaria?

Sanna

sv; okej! jag bloggar också.

ska du göra idag då?

fina bilder!

Allt bra med dig idag? :)

mathilde!

jadå!

vad ska du göra ikväll då? :)

Wictoria

Denna kommentar skriver jag till dig som en gång deltagit i min veckans blogg-tävling. Nu är det andra som behöver hjälp, gå in och rösta här: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-2.html#comment

Anna

gud så härligt :)

Åh så fina bilder :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

sofiiiie

okejokej (:

samma här antar ja ^^

gud så härliga bilder! :D



förresten har bara en fråga,hur fick du din tävling i smammarbete med tvspelsweb.se? :)

skulle jätte gärna vilja veta :P

Lisa

ser underbart ut:)

Lisa

sv: förstår jag för det va underbara bilder:)

Sv: härligt att höra! Jo tack, det e jättebra med mig ;)



Vad har du hittat på idag då? ^^

LIENE

så vackert det är där!

Frida

Åh vilka härliga bilder!

Hehe. Det här inlägget fick mig att le lite, faktiskt.



/ Andreas

Emmi

Avundsjuk, d måsta ju ha vari jette naijs där.. Snygga bilder! :)

julia

Tack så mycket! :)



Jag har varit där eller första bilden och andra bilden! Jättefint ställe!:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR