Pepparkakor


Lillasyster har bakat pepparkakor idag, så jag hjälpte henne med typ tre stycken och att äta degen. :-) Det är ju degen som är det bästa! Visst är pepparkakorna och goda då de är klara, speciellt med glögg. Det smakar jul! ♥

Deltar med den översta bilden hos Ida! Tävling i sambarbete med Tvspelsweb.se, tävlar om detta.

Åh underbaaaart! :D haha

sv; Jo det är super här med. För det är snart jul hah :D

casa

de e janis föräldrars hund! =)

roligt med pepparkaksbak!:-)

Ja visst är tvålarna söta :) Love them :) Vem vill inte tvätta händerna med dem? :;P

josefin

svar: ookei . men du får järna rita flera teckningar av mej

Fina pepparkaksbilder oxå . Det är jag som har bakat dem :))

gör du?:)

Muuums! :D



Har tävling på min blogg där man kan vinna en valfri reflexskärm för 199:- från tvspelsweb. :D

temat är vatten, anmäl dig gärna! :D



http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-en-valfri-reflexskarm-for-max-19.html#comment



sorry om du kallar detta "reklam"

kramar!

Gud så gott, hoppas dem blev goda, kram på dig! :) <3

LOVA

Fett gott :D

Svar: Egen! :D

- mums!

E M M A

sv: hehe vad kul :) själv saknar jag min gamla hårfärg "/

kramar

Jag gillar inte vanliga pepparkakor - men degen! YUMMIE :D

allt bra med dej?:)

Okej,ska snart upp och klä på mig!:)

Laila

Visst är det mysigt med första advent? :)

Sv; Lägger upp bidragen idag på eftermiddagen!

ellen

Ha en bra första advent! :) Bor du i finland?

SVAR: Det hoppas jag! :)

låter kanon!jodå allt är bra med mej :)

Neha

Baka pepparkakor är så kul:D

ruth

sv: tack så mycket, jag gillar din blogg med!



i lööv pepparkakor!

Tess

Vad gott med pepparkakor! :) Kram

sami

Gud va kul :D

Anonym

ölskar pepparkakasdegen :P hahah

mysigt :D

så fina :D tycker egenbakade pepparkakor smakar ok, men degen är helt underbart goood, looove :D

Ha en fortsatt fin kväll, god natt sen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR