Outfit


Topp ONLY / Kofta Cubus / Jeans H&M / Halsduk H&M

Då var det en ny vecka igen! Och den startade jag med 1½ timme skola. :-) Så nu kan jag bara göra ingenting resten av dagen. Har känt mig väldigt professionell också, har nämligen fotograferat fåglar idag! Haha, detta var nog det onödigaste inlägg jag nånsin skrivit. PS: Nu ska jag äta choklad! Ha det bra i kylan! ♥

jiffi

sv: jepp, vattenfärg och a-fil faktiskt :)

Så fin outfit, gillar din klädsel! :) <3

Emelie <3

Sötnos <3

Ha en toppen dag <3

Anonym

$v tack så mkt och lite glitter på det så är de juligt (A) haha

God morgon, hur mår du idag? :)

emma

SV; vad roligt att du gillade min blogg :) kul, bor du i finland nu också ? :)

- Härligt! :) jag mår sådär :( är sjuk :(

natiie

sv; haha ^^)

Sara

Äta choklad, det tycker jag du gör rätt i :)

Lilmarie

Skönt att höra!

bara bra med mig, nice halsduk, hihi har också den.. o torgvantarna till :p

Lucke

Hej på dig! Vad göres? :)

Issa

Att fotografera fåglar är grymt kul :)

Lucke

sv; okej, samma här :) Planer för dagen då?

Lucke

sv; okej. det tänkte jag också göra ikväll :P

Lucke

sv; gym tror jag :)

SVAR: Med ett program som heter CamStudio :).

- Tack det ska jag! :)

melinda

sv; dom e från ginatricot, ska väl beställa nåndera, vilken tycker du ? ;-)

casa

de e den också =)

- Japp ;) händer imorgon?

- okej :) jag kanske blir hemma, annars är det skola som gäller :)

Laila

snygg du är :) <3

Sara

vad gör du? :D

melinda

sv: okej, tack :-)

- okej :)

Emma. :#

Hej på dig, vad gör du?



Fin blogg. :) <3<3

SV: Tack, vad kul att höra :)

Tack så mycket! Då ska jag kika in där, tacktack :)

Sara

Sv; Okej, jag lyssnar på musik ^^

sv: ja :D

Sv, åh tack! :) ♥

Ebba

Fin outfit!

simone

mysigt med mycket snö :D

snyyggt! :D allt bra me dig? ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR