Ny höst-/vinterdesign!


Har länge funderat på att fixa en lite "vintrigare" design och idag blev det av! Det "råkade" komma snö så jag passade på att fota några fina vinterbilder och ett av resultaten ser ni i headern! Gillar den rosa färgen på ljungen/blommorna. :-) OBS! Tryck F5 om inte den nya designen syns.

Vad tycker ni om den nya designen?

mirella

sv: hah ja , tykte det också ! :D

Svar: Hon är 14, 15 i januari :)

Fin! :D

jättefint! :)

Louise

Älskar dina designer, och även denna... så fantasirika på något sätt och jättefina! ;)

snygg :D

glitter är dt ifrån!! :D

krsm

Laila

Sov dax för mig gumman : ) Sov såå sött!

Pameee♥

Hej vad fin blogg du har, besök gärna mitt blogg,

Rebeckaa

jätte fin sötnos! :D

Hihi.

Den var jättefin ! :D

ellen

SVAR: Jag vet inte men jag kan ta bort den ;)

Lotta

Tack så mkt :) Fin blogg du har!

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! Tävlingen avslutas i slutet av veckan. Lycka till! :)

Lotta

Aadå, jag slutar skolan om 30min typ, klart det är bra :D Själv?

AGNES

Tack =) Du med.

alicia

hehe, tack så mycket!

ny design? jättesnygg! :)

svar: Tack detsamma! :)

casa

läkaren sade att det är troligtvis någo som skall stöda knät som är löst. Så ja väntar på tid till magnetröntken, och sedan om det är löst så opererar dom det.. tack <3

alicia

sv: dsm :)

alicia

sv: jag ska iväg med några kompisar om en liten stud.

vad ska du göra då? :)

Hejsan!

Har dragit igång med en fototävling under temat FÄRG på bloggen, gå in på http://demitras.blogg.se/2010/november/tavling.html för mer info! Vill du delta? Vinnaren får ett valfritt smycke hemskickat från Smycka Design.

Kram

Neha

riktigt snygg:D

Iris

Jäättefin :D i vilket pogram? :)

hej! jättefina designer du gör verkligen, och jag tycker också att det är viktigt med hur bloggen ser ut, men det är så här att jag inte har någon bloggdesign. skulle du möjligtvis vilja göra en åt mig så är du jättesnäll? Förstår om du inte vill lägga massa tid på det, men det är ju värt att fråga :) Ha en bra kväll i vilket fall som helst!

Emilia

En lite snabb fråga, hade du kunnat och velat hjälpa mig med en del småsaker som jag vill ha fixade i side på min blogg..

Har försökt själv så otroligt många gånger, men det blir fel på fel, på fel! Och ser att du verkligen är jätte duktig på detta! :) Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR