Me, myself & I


FREDAG! Och vad tänker ni på när ni hör det? Jag tänker på helg & ledigt. Tre dagar man bara kan ta det lugnt, slappna av, tänka bort från skolan och ägna tid åt att inte göra någonting. Varför är fredagar den bästa dagen? Jo, känslan att sluta skolan klockan 12, komma hem & bara känna "ledigt i tre dagar" är en av de bästa känslor som finns. Så enkelt är det! Så nu ska jag droga lite Darin & Coldplay musik och sedan känna mig flitig och träna. Ha det skönt i vinterkylan och trevlig helg! ♥


Helt magisk design! :)

SVAR: Ja, hoppas det blir bra, och framförallt mysigt. Tack ska du ha, detsamma! :)

casa

passar bra! men tror ja int har pengar ti thailnad :(

felicia

fin blogg =D

SVAR: Tack ska du ha sötnos! :)

<3 coldplay <3

SV: japp :D

Dilin

Fin blogg :D !

J

sv:

jodå D:

hänt ida?

casa

dom e helt hemskat som jag vet. Jepp men jag har varit kaverin me dem sen jag var liten och nu så vet ja inte va ja ska göra ://

Diimans

Tack så myckt sötnos! :)

Glad ajg blir! :D♥

Hoppas allt är bra med dig?

SV: japp, the scientist :D

du då?

Diimans

Skönt att höra! ♥

Inte så bra :) Sjuk :/

Diimans

Tack så mycket1 :) ♥

sv; Tack <3

sv; Det är hemskt haha :(

SVAR: Har du tänkt på en sak, du har börjat visa dig lite smått, söt bild! :)

Hejsan hejsan, allt bra med dig idag? :) <3

sv: jag mår toppen, lite trött bara x) vad gör du? <3

SVAR: Så bra, för du är rikgit söt! :) Kram på dig!

sv: härligt:) med mig är det toppen! händer i helgen då?:)

SVAR: Thank you! <3

Felicia

sv: alltså typ såhär en långärmad teeskjorta o leggings som håller värmen, till fotbollen ! (:

sv: okej:) jag ska till fotomässan, middag, bio och bara ta det lugnt:)

sv. Haha nej inte precis men det var en lektion jag läste på :p

SVAR: Detsamma, vad ska du hitta på nu då? :)

sv: naajs ;) lyssnar på musik och bloggar <3

Dilin

Tack :D !

fin blogg :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR