Lookey


Tröja Lindex / Leggings Gran Canaria / Kavaj H&M / Skor Wild Shoe

Hej världen! Idag blir det att läsa en hel del på läxor och sånt, eftersom jag missade hela förra veckan p.g.a min Gran Canaria-resa. På kvällen blir det träning också, men före jag börjar med något ska jag se några avsnitt av bärldens bästa serie - Grey's Anatomy! ♥

rima

nice blogg :)

Sanna

sv; okej. jag bloggar lite.

är det du som har gjort din design?

mathilde!

ska nog ner på stan med marcus :)

mathilda

Jättesöt blogg, lite lik Isabella Johanssons ;)

www.ssannanilssson.blogg.se

kika gärna in :))

carro

min röst är din!!! :D är allt bra med dig? :)

leaekdahl

VILLKEN FIN BLOGG DU HAR

KIKA GÄRNA IN PÅ MIN BLOGG :)

mathilda

sv: menyn är väldigt lik, kommenterna, inläggen och ja typ det mesta :)

Sanna

sv; okej!:) vad har du gjort idag då?

Ella

SV: Okej! :)

mathilde!

ja det är de:)

E M M A

sv: okej, jag tittar på tv :P

händer ikväll? :)

Vad söt outfit och så härliga bilder!



Gud så härligt att höra och gud så härligt för dig :D ser verkligen underbart ut på bilderna i inlägget under!

Så lite så, bara roligt att kunna hjälpa till :)

LOVA

Gillar tröjan :)

isabelle

svar: haha inte för jag minns det men okej :)

Hej hej, jag har en fråga till dig när du redigerar dina bilder vilka program gör du de i? :)

Lisa

lust att rösta på mig i veckans blogg, kolla senate inlägget:)

SVAR Hade gärna röstat, men kom lite för sent :)

KUl att du är med lycka till ;)

Maj

Har du ändrat heder? Känner inte igen den! :)

Hur var det på resan? Jobbigt när man kommer efter sådär, men det hinner du säkert ikapp!



Fina bilder. Och Grey's Anatomy följde jag ett tag ,men sedan tappade jag fattningen! Hehe. Ha en bra natt

Anonym

hejsan.

jätte fin blogg du har !

gör du gratis designer ? :)

skulle du kunna göra en till mig då ?

tacksam för svar .

maila svar till : [email protected]

TILDA

svar: hej, jag ber om ursäkt att jag inte har svarat på din kommmentar som du skrev i september, kollade igenom dom nu och såg att du hade skrivit: » P H O T O L E N S om med detta ...:

SVAR; Tack så mycket! Jag brukar inte gå med på länkbyten annars men nu råkar jag faktiskt gilla din blogg så varför inte? :) Vad heter du, för och efternamn? Kram

känner du fortfarande att du skulle vilja göra ett länkbyte? det gör jag :D

Sara ^^

cool outfit :)

SVAR: tack så himla mycket! : )

Sv: Jag tränar simning :)

Tränar du någon sport ? :D

LIENE

snygg outfit!

Sara Yo

hej jag har en ny blogg, skriv en kommentar på mig blogg fall du vill fortsätta följa mig :)

nimarta

hej !

jätte fin blogg :)

ska vi följa varandra via bloglovin ? :D

lucke

Hejsan, vad göres? :)

Gillar skorna!

sv: jaha, okej. :)

Sanna

sv; okej, jag är med en kompis!:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR