Look


Skjorta H&M / Leggings Lindex / Skor WildShoe

Onsdag, jippiey! Ikväll blir det Harry Potter på bio, men före det ska jag hinna med alla läxor och träna! Nu ska jag snabbt kolla lite bloggar innan jag sätter igång. Ha det fint. ♥

Andrea

Frågestund i bloggen , så fråga på kram :)

Samma här ..

Lillyw

Ska också se den :D <3 kl. 18.15

riktigt fin outfit!

LOVA

Älskar skorna<3

JAG VILL OCKSÅ SE HARRY POTTER! ;)

Åh fin outfit! :D

emma

Super vacker bild!



Kram

ellen :)

ny blogg! :)

fna leggings!

kram :)

sv; hehe jaa as nsyggt, äslsak peace tecknet :D

LOVA

SV: Varsego :)<3

snygg outfit ! :D

mirellash

sv: haha , ja !

J

sv:

samma här :D

allt bra?

svar: Okej, ja kanske det.. det kanske händer mer i andra delen? ;)

Lillyw

älskade filmen! :D Både spänning,humor och lite romantik. Längtar till nästa del!

Så fin outfit! :)

mirellash

sv: nej, det gick nog över nu :) <3

Helg snart :) Ska du hitta på ngt speciellt då? =)

Tack så mycket! :)

Hur är det med dig?

Fint :)

Ha en bra dag!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR