Ljung


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Sjukt fina bilder! :D

Sv: Jo det är bra! :)

Vad ska du hitta på idag då?

Fina vinter bilder och vad fin den nya designen var :)



Åh, blir alltid lika glad! Tusen tack :D

Sv: Ja det är sant, julbelysning är verkligen jätte fint! :) Själv ska jag nog bara ta det lugnt.

Hoppas du får en bra dag då! :)

Sv: Igår hände det inget speciellt. Skolan, var med några vänner och efter det var jag bara hemma och tog det lugnt =)

(Förlåt om det kom 2 kommentarer, men var inte säker på ifall den första kom fram)

Sara

Vilka galet bra bilder! Du har ju talang :D



Sv: Ja, allt är bara bra med mig, tack :) Hur är det själv?

Fina bilder!:D <3

Tack!:D

Du har en canon eos 1000D,eller?:)

Jätte fina bilder du tar! Du har verkligen talang för detta! Ska få en systemkamera nästa vecka, vi får se hur det går ;)

Men jätte fin design :)

Kika gärna in på min blogg

Kram!

Anonym

fin blogg..(:

allt bra med dig ? (:

sv: Varsegod ^^<3

Anonym

det suger..

men jag fixar det :(

Anonym

det gör det...<3

sv: menar det :p



snygg design du ändrat till!

En fråga bara,aså jag har länge vellat ha en bloggsvars inbjudan så det skulle vara jätte snällt om jag kunnde få en!:)<3

Men du får ju bestäma själv!:)

Canon EOS 550D :)

Vilken har du? :)

Jaha, bilderna blir ju jätte bra! :)

Okej!:D

natta

nu fick jag jul känsla, mysigt

Hej , jätte fin blogg du har! :)

casa

tack! =)

svar: Näe ingen vill se harry potter så det fick bli himlen är oskyldigt blå ;)

Okej vad trevligt :)

SV; var så lite så söta du! :)

Gud vilken vacker blogg!

Felicia

sv: DIG DIG DIG såg jag inte ! :(

Anonym

Skulle du ha någonting emot att rösta på mig Beatrice Nyman i denna tävling? http://nelly.com/se/stimorol-contest-participant-campaign-66/



I utbyte mot en länk på min blogg förstås:)

Skriv en komentar på min blogg efter du ha gjort det så publicerar jag en såfort jag ser det :) Tack på förhand!

Älskar din blogg! Helt underbar! :D

C.

sV; jo det är bara bra här med! :)

sv: yes :p jag fyller 18 då ;)

ellen :)

Haha sluta inte blogga, :) men avslöja ;) <3

svar: Ja det var den, inte den bästa men ändå bra :)

sv; hähä tack! :D

J

sv:

kollar på en serie :D

allt bra?

laila

NY ska jag mysa med familjen =) HA EN underbar lördag !! lägger in ett skönhetstips sen lite senare !! kram :)

Lisa

jättefina bilder!!

moa

gud vilka fina bilder :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR