Lilla jul


Lilla jul är en tradition som firas i Finland. Denna inträffar varje år, lördagen föra första advent (dvs. idag). Man brukar fira den genom att julpynta, äta god mat och umgås med släkten - det är även vanligt att barnen i familjen får godis eller något annat som har med julen att göra. Hur som helst är det en fin tradition, tycker jag! :-)

J

sv:

va i skola :P (igår)



görs ida då?

J

sv:

samma här ;D

görs?

J

sv;

gjorde precis ett inlägg :d

eehe

J

sv:

hahah ja ;D

aha, jag torde alltid att första advent är imorgon alltså på en söndag.. eller? ;)



SV: aah, dom är ju grymt bra dom med :)

fina bilder du har!

mysig blogg!

RingFoto

vad mysigt :)

Vad kul tradition! :)



svar: Ja det ska jag absolut göra om jag hinner! :D

SV: okej ! =)

sofiiiie

allt bra? ^^

Fia

Åh va mysigt de där lät!:]

SVAR: Ja, nästa fredag är det final och jag måste se de! :) Hoppas du får en bra dag! :) <3

sofiiiie

ne jag är fortfarande sjuk :/

Hej, vilken fin blogg du har! :)



Titta gärna in på min blogg och tyck till om Dagens Dilemma, DIN åsikt räknas! ;)



Ha en bra jättebra dag! :)

Är du från finland förresten? :)

Hejsan! Fin blogg!



Kika gärna in på min och kolla på mina bilder, och skriv vad du tycker? :)



kram

SV: aha, men gud så roligt :D

Lisa

sv: hallå det va längesen!:)

allt ära bra, självdå?<3

SVAR: Men peter gide eller vad han nu heter sa igår att nästa vecka är det final? :)

Anonym

SVAR: Det tror jag? emm, jag vet faktist inte... :/

sofiiiie

de ska jag göra!



Har frågestund, fråga vad du vill ;)

sv; Okej! Linnea åkte ju, höhö :D

Olle ska vinna

Vad har du gjort idag då? (:

Lisa

sv; härligt:)

sv; Tack! :D

Allt bra idag då? :D

en sån tradition vill jag ocskå ha! ;o




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR