Koala cookies


Jag gillar att prova på nya smaker & nya maträtter och därför köpte jag Koala cookies. De är köpta på Gran Canaria. Visst är det sött med små koalabjörnar tryckta på dem? Inte nog med att de är söta - de är goda också! Chokladfyllning innanför. ♥ Perfekt lördagsgodis. :)

J

sv:

jättebra:>

asså, det är ett avsnitt av vampire diares om du inte förstod det :P

gulliga ;) ♥

Svar: Jag som är ganska petig tycker det :-)

E M I R A

TJENAMORS, är allt bra en grym fredag som denna? :D

julia

Jo! :D

Amanda

Taack :D Älskar dina bilder, du är verkligen jätte duktig på att fota :D Allt bra annars?

julia

Jodå, allt är toppen! Bra med dig själv då? :)

lizette

jadå! eller lär väl bli iallafall :)

själv?

Johanna

Svar : Hehe tack sötis! :)

julia

Okej, det är ju bra! :)

Amanda

Svar: Allt är bara bra med mig, sitter och redigerar lite bilder :D

Vad har du för dig? Kram

lizette

snart in till stan o äta, sen röj :D

självdå?

Amanda

Nice ^^

E M I R A

sv: gött, med mig är det bra :D

ida

bara bra, själv?

aah det tycker jag, själv?

elin

åh vad söta!

sv: jo det är bra här med :D

ida

vad ska du hitta på i helgen då :)?

julia

På vilket sätt liknar jag henne haha?:D

E M I R A

sv: hihi ja :D

johanna

Svar : Hehe, jo jag vet. Älskar weheartit´s bilder! :D

lizette

nähepp ;)

sv; tack! <3

elin

sv: tack! :D ja, haha :) allt bra?

ida

okej, trevligt, ingen aning ska kanske träffa min pojkvän :)

Johanna

Svar : Ja verkligen! :D

åh, sånna där har jag ätit när jag var mindre tror jag! iaf liknande :) såå goda!



sv: ja, den är nice :)

ida

ja då :)

casa

jepp, känns skönt att vara tbx =)

Jo allt är bra här, självdå?

julia

Haha, okej tack! :D

Ser gott ut det där!

MATILDA

åh tack! :D jag älskar dina bilder du tar ^^

alexandra

fin blogg!

händer ikväll då?

okey, ne blir att plugga och kolla på idol.

sv: hihi jaaråå :)

sv: tack! :D jag älskar den!

Ebba

Åh va söta ^^

Louise

vad sött, och det låter väldigt gott :P :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR