Jumpy jumpy


Linne H&M / Kofta Cubus / Jeans Nelly.com / Armband Lindex

Hallå! Igår snöade det & var minusgrader, idag regnar det & är typ 10 plusgrader. Vadå varierande väder? Positivt är ju att jag kan köra omkring med min möppe nu utan att ramla. :-) Ska snart börja på en ny design, något ni ser framemot? XOXO

jätte fin blogg :)



följa varanda via bloglovin?

sv; Idag har det inte hänt så mycket, har ätit lunch med mamma och pappa. typ ;) Sj'lv då?

nathalie

svar: gött :) inte alls så bra.

Nathalie

svar: Jupp. Fin outfit förresten :)

Anna

Väldigt varierat väder :P

LIENE

Man kan aldrig lita på vädret.



Så snygg outfit!

Frida

sv: japp ^^

kul ;)

Ebba

Söt outfit! Himla söt kofta tycker jag :)

Michaila

Usch tråkigt när snön regnar bort :o

Va snyggt linnet var!

sv; precis :) fast sushi är ju min favvorätt, och rå lax är ju fisk... :)

svar: Ja snö är supermysigt! :)



vi har snön kvar idag vi ;)

Det är U N D E R B A R T ! Smaka! Okej, det smakar skit första gången, men efter 3 ggr älskar man det, iaf jag :D Ge det en chans ;)

Emelie

SJUKY SNYGG BLOGG DU HAR :D



hade bra

Emelie

Jätte fin blogg :D <3

ÅÅH HERREJÄVLAR! (:



gud vad jag saknat dej! även fast vi inte känner varandra, men vi brukade ju alltid kommentera med varandra (:



Kram på dej!



Ursäkta för sent svar, men min blogg har vart nere ett tag pga olika problem. Men snart så kommer jag tillbaka i blogg världen!

svar: Ja precis! Jag älskar julen :)

Viki

Fint!! :D <3



Sv; Aah jag följer dig redan! :)



Jag undrar, lust att vara med på tävlingen i min blogg? :D Du kan vinna länkning, gissa bara vad jag köpte! :D



emmi

Hoppas inte det kommer snö före måndagen :D

J

sv:

jadå :d

göru?

EVA

Fin outfit! :D

sv: tack :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR