Jultårtor/stjärnor


Detta är nog det bästa när det kommer till julmat. Jag älskar jultårtor/stjärnor så otroligt mycket. På fredagen gjorde jag en plåt med sådana & idag gjorde jag 20 stycken till och de är redan uppslukade. Det tyder på att det finns en glupsk en i vår familj, och det är jag.

Frida

sv: tack! :)

det ser väldigt gott ut :D

Frida

sv: Tack! :)

Matilda

gaaal1 fin blogg !!!

Laila

Det ska vara väldigt bra men jag kan verkligen inte sitta still så länge :S Har du testat ? =)

vad gott det såg ut :D vad är det för ngt typ? aldrig hört talas om :)

kan du inte skriva ut receptet? :)

ellen

haha prövade ta kort, men det blev inte lika bra som dina bilder :P <3

Hade du en skön helg sötnos? (:

azza

TjOo

Läget vi har en tävling i vår blogg va med så kanske det blir du som vinner!!!<333

mirella

sv: Jep, så jag med. Först jul, sedan nyår och sedan sommar hela året och sen jul igen och nyår osv..:) ingen höst,vår och vinter alls! ^^

sv: den är 13 cm hög :)

mirella

sv: jap!:D

mirella

sv: Jep,så jag med. från Heartit hittar man såna, iallafall :)

sv: ja de är dösnygga :)

sofie

var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna ett soft focus filter till din kamera!

läs mer: http://sofiefoto.webblogg.se/2010/november/forsta-tavlingen-d.html#comment



kram!

Det där såg ju gött ut ;)

sara

fin blogg! :)

sara

svar så lite så ! :) allt bra? ^^

Honi

Ser riktigt gott ut :) finns mycket gott som man bara kan få tag på runt jul.

Linda

hej

ta ett kik i min blogg =)

//Linda

svar: ja det tycker jag! ;)

sara

sv jodå de är bara bra :)

Louise

Åh, vad gott det ser ut :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR