Frost


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

sv: taack! :)

Vilka fina bilder! :)

Sv; Den 26.11 väljer jag ut finalisterna , men om det inte kommit med fler än 6 så slipper alla till röstning! :)

Emelie

sv: Tack så mycket :)

Svar: Jag med mössan, Michaela som står upp, haha ;)



Snöoväder är inget kul alls. Så håller helt med dig där!

SVAR: Okej, men jag tycker dem är fina endå! :) Save for web gör bara att det blir bättre färger inte brus. :) Men du kan ju ladda ner ps? Vilket program redigerar du ina bilder in? :)

SVAR: Okej, använde de innan, det sög tyckte jag... anävnder Paint.net! :)

Anonym

tack! =)

Anonym

så fina bilder!

Anonym

är bara ärlig :)

SVAR: Ja det är likt photoshop, :) Min bror ska typ fixa photoshop till mig någon gång AHAHH! :)

SVAR: Jag tänkte på en sak, ska vi länka varandra? :)

sofiiiie

Härligt o höra du! jag är sjuk :/

Sv. Det var meningen att bli en rosa fotografering :)

Tack så mycket!

SVAR: Okej det var ju bra att du gillar den! :) Gillar din blogg också, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig!

SVAR: Nu har lag lagt till dig! :)

Felicia

sv: HAHA dedä va dramatiskt :DDD men ja, vetint ! men just nu så orkar jag int blogga där ialf! :-)

Följa varandra via bloglovin? :)

browne

tack:) kommentera om vilken blogg du tycker jag ska på inlägget (sista innan sängen)

Hur liksom "separerar" du menyn frå själva sidan där inläggen står? Det är ett mellanrum där, hur sjutton gör man? :O :)

fina bilder!:)

sv; Tack såå mkt! :D



Gillar dom i ditt inlägg, supersnygga :D

sv. Tack så mycket :)



Jag gillar din blogg!!

Emelie

Fina bilder!! =D

taaack :D

sandra

ja =)

Emelie

Gud vad fina bilder... :) Jag har alltid önskat en canon eos 1000D är den bra ?

Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



sofiiiie

de ska jag :)

Lilmarie

Å vad fina bilder! :)

Ja, allt bra med mig, själv också?

Pameee♥

Hej fin blogg har du, besök mitt blogg gärna! vad tycks om världens mest konstigaste smärgåsas?

åh fint :D

Frida

Jättefina bilder! :)

J

sv.

haha okej :D

allt bra då+

sv. jag lägger till dig lägg till mig med :)

Azza

Hej i vår blogg så har vi en tävling så kika in och va med så kanske det blir du som vinner:)!!!<3<3<3

Vad fina bilder! c:

Fina bilder^^



Har en tävling i bloggen nu där man kan vinna en valfri vara från runns.se- kika gärna in och lycka till ♥

Carmen

gud vilka fina bilder du tar! Gör mig ännumer förbannad att jag itne har en duglig kamera haha! Keep up the good work!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR