Färg


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Hade tråkigt häromdagen så jag tog fram: vattenfärg & ett vitt A4-papper och detta blev resultatet efter lite kladd. Visst kan man åstadkomma ganska mycket med lite färg? :-) 

Deltar med denna bild i en fototävling hos Demitra.

diggar bilderna!



sv: eller hur :-) de är supersnygga!

Frida

Allt bra med dig? :)

okej vad ska du baka för något? :) jag svarar på kommentarer och tar det mest lugnt nu, ska snart fixa lite i mitt rum :)

LOVA

SV: Ahh :D<3



ASCOOOLA BILDER :D

J

sv;

nt mkt :D

allt br idag?

Sv; Bra - nu behöver du bara länka till inlägget angående tävlingen för att bidraget ska godkännas ;)

rebecka

Den bilden du har som header, har du redigerat den nått? Eller hur har du gjort så att några blommor är lite suddiga typ?=) Förstår du hur jag menar?

josefin

svar: det tycker jag med :DD

Frida

sv: Så bra!

Det är rätt bra med mig, lite förkyld men annars är det bara bra :)

Rolig blogg du har, kul att se alla bilder och dina inlägg <3

rebecka

ja,jag ser! mendu, du och jag har samma kamera :d

så, skulle inte du kunna förklara hur man gör?

puss<3

rebecka

alltså, hur man gör så att man får kort skärpedjup.

att om man tar på ett blad i ett träd, så att det bakom blir suddigt :d

ahaa okej spännande :)

sv, Tack! :D

och desamma :D

Frida

sv: Tack! :)

Härliga ;)

har du haft en bra helg då? :)

jodå min helg har varit helt okej :)

Felicia

sv: nejnej, int gör de någå ! :-D

går det bra med baket? :)

Svar: Tack så mycket! :)

J

sv:

jodå :D

görs nu ?

ja verkligen! :)



wow fina bilder!

Tuffa bilder :D

ELINA

Gillar verkligen den översta bilden!

Deltar du förresten med översta bilden? (:

Sv; Såg det nu ! (; Men tror du du kan mejla den ? Eftersom du har högerklicksskydd kan jag inte heller printscreena den så jag kan lägga upp den i inlägget där läsarna får rösta :}

Nu är vinnaren korad, gå in och kolla om det var du som vann! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR