Boots + nitar = kärlek


Har hittat mina drömskor. Eller nej, mina dröm-vinter-skor! De skulle se ut såhär & ha jättevarmt foder innanför så man inte behöver frysa fötterna av sig då man vistas ute i denna kyla. Många ställen, inte bara DinSko, har liknande boots, men liknande vill jag ha! Visst kan ni hålla med mig att de är fina? :-)

de är mer höstskor tkr jag.man ska ha fodrade till vintern.jag tror att det är sådana som jag har och de är inte fodrade.

claudia

Hej fin blogg ;) Kolla gärna på min ;P

Ja dem är jätte fina... :) Men det är inte varmfodret som gör att det blir varmt, lite tips. Har så hög sula som möjligt de blir mycket varmare! :)

riktigt snygga :D

SV: jo det är bara bra :)

ha det super, kram

japp ;D

SVAR: Jag menade de! :)

Laila

aa snygga =) vad hittar du på nu på kvällen?:)

Frida

sv: vsg ^^

Hejhej! haft en bra dag?:)

snygga! jag har liknane från monki :)

sv; tusan missade det :(

Sjukt snygga :D



sv. Ingen orsak ;)

superfina!

sv. åh tack så mycket!

Felicia

sv: jag med, den är jättefin !

Sannie

Hemkommen från min resa i Afrika, då jag tog hand om lejon! Nyligen lagt upp bilder när jag bla hoppar bungy jump och andra adrenalin aktiviteter vid viktoria fallen. Skulle du våga? :D

casa

okej, vi måste åka nånstans där det är varmt och sommar :DD

casa

vet inte, orkar på något sätt inte. sedan så vet ja inte vad ja ska skriva om.. ://

casa

okej, öh var är det varmt o bra? =))

skall nog försöka hålla min blogg kvar! :)

vad gör du? :)

sv. läser en bok :p

Ella

Jag har sånna där!! dom är inte så varma, men snygga. och dom är inte vattentäta men det blir inte blöt om man är i snön ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR