TIPS: Tv-serier! ♥


Alla dessa program sänds på Kanal 5, går även att kolla på via Kanal 5 Play på nätet!

One Tree Hill
- börjar igen 20 juni söndag 18.00 ♥ Ugly Betty - tisdag 20.00 ♥ Gossip Girl - söndag 19.00 ♥ Desperate Housewives - tisdag 21.00 ♥ Grey's Anatomy - onsdag 21.00 ♥ Cougar Town - tisdag 21.55 ♥ Vänner/Friends - vardagar 19.30

Vilka program följer du?
- Jag följer alla dessa program. Vänner/Friends är ju en klassiker som de flesta gillar och jag älskar den serien. Grey's Anatomy och Gossip Girl är mina favoriter! :-)

elin

sv: ska va med kompisar :D

celine

hej förlåt för sent svar, har inte haft tid med bloggen

va bra att du mår bra, själv mår jag super. har ni fint väder?

elin

sv: ska väl vara ute och ränna haha:D

va gärna med i min blog of the week v.21!

Anonym

sv: taack :)

sv: taack :)

Ebba

Himla bra serier det där! Gillar alla faktiskt förutom Grey's antomy!

ksenia

tack detsamma! :)

följa varandra med bloglovin?

REBECKA

Alltså, nja. Slutet sög ju men den var helt okej :D

elin

jag ser på dh:D

REBECKA

HAHA, ja gör det! :)

Ebba

TACK!

Anonym

sv; men dt gör inget om den bilden blir typ halv, för den ska ju ändå vartyp ute i kanten? ;d

Ebba

Klart jag följer dig!

ANTONIA!

det var jag som skrev.

sv; jooo det är jätte konstigt!

ksenia

så, nu är det din tur :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1565146/ksenia-jernbom/follow

Anonym

det är målnigt :D

REBECKA

Jag har bloglovin! :D

issa

Tack så mycket! :D

värmer mycket.

REBECKA

Klart det är okej, jag blir bara glad! :D

sv: börjar äntliiiigeen bli frisk och är nu feberfri! :D hur är det själv? :)

isa

jarrå , dd? :D

sv: så bra :)

martina

Ett tips; Börja kolla på The vampire diaries. Bästa serien ever! :D

jag ÄLSKAR desperate housewives! :D

julia

ugly betty <3<3

LOOOVE GOSSIPGIRL :D Det är den bästa serien ever, och den enda jag någonsin följt.Har kolalt tiotals gånger på alala serier. Säsongsfinalen som går imorgon är helt crazzzzy!

Ha en riktigt bra lördagskväll!

Desperate housewives är ju bara så himla bra :) jag och min mamms tittar på det varje tis.

Vänner är ju också super :) love it. På tean tittar jag på sex and the city :)

jag får sköna känslor av bilden :D!

Sv: Bra att du mår bra! Jag mår också bra =)

Vad ska du hitta på idag då? ♥

Louise

Jag följer : Ugly Betty , Gossip girl , Desperate Housewifes , Cougar town och ibland kollar jag på vänner , då när jag hinner.. och är det inte 18.30 det är på vardagar ? :P

Louise

sv: okej, ja eller det står 19.30 när man trycker på vänner. Men sen om man trycker på tablå så står det 18.30 :P

Alla program som jag gillar ju :-)

Sv; yes fast det är ju 3an förståss :)

men det är ju super :D

Felicia

UGLY BETTY FOR LIFE. <3

synd bara att den slutade komma på nelonen elr ngt? -.-

Stina

Allt bra ? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR