Somriga skönheter!



Give me allting! Jag gillar både linnet och skorna + shortsen, dvs. nästan allt! Finns att köpa på Forever21, har dock inte kollat upp priserna men ni kan ju gå in på sidan och kolla upp det om detta intresserar er! :-)
Next up: UT I SOLEN! ♥ Kisses.

sv; åh, vad kul med en ny dator! Funkar den bra? :)

nja, Emelie (min syster) fyller år idag så blir att fira henne hela dagen :)

lisa

Snygga kläder!

lisa

sV; det blå linnet! :)

Celine

Jättesnygga kläder!

Celine

SV: Kjolen är min favotit :)

Madde

Det är bra med mig. Vad har du gjort idag? Snygg inspiration! Kram

Diana

Hej! Hur mår du idag? :)



Och jag älskar också Forever21! :D

lisa

sV; hihi okej!:)

sv: aa :) har du också twitter ?`:)

SVAR Svarar på kommentarer, själv? :)

sv; okej, vad bra då! :)

hehe, hon tackar nog. :)

sv: hihi tack =)

Kc

Faaan vad snygg blogg du också har!! :o<333

Gillar den starkt!

Och tack så mkt för att du tycker om in också ^^,<33

E M M A

sv: okej :) tittar på tv, hur mår du idag då? :P

sv; :D

lisa

sV; hihi, gissa vad det är?:)

sv: Okej :D

lisa

sv; vi får se om det är rätt!

MAlin

SVAR. tack så mycket! :) jag blir blir verkligen glad! kram

sv: Hihi tack (a)

ANTONIA!

sv; okej, säg bara gärna vad den heter, du behöver inte har kommit långt! :)

Madde

Idag har jag mest legat i solen och haft det skönt :) Jasså, vad var det för konsert? kram

sV; hihi jo! :)

SVAR Okej :)

sv: Hehe allt bra idag ?=)

sv; tack :))

skit snygga shorts! :D <3

Hejsan. Här kommer jag igen om du kommer ihåg mig. Är sugen på en ny och fräsh design. Skulle gärna vilja ha en sån som du har.. Vill ha lite mer avancerad än vad jag har nu.. :p Så ifall du skulle vilja göra en åt mig så är det bara att skriva :)

sv: TACK!!:D

Snygga kläder! :)

frida

ja!:)



åh jag älskar jeansshorts!

E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

chris

Shortsen va mn favorit:)

sv; visst va dom snygga! :D

det är super bra med mig. hur är det självdå? kram

Kc

Heheh tack så mkt!

Jag undrar bara en sak, vad för font använder i kommentars rutan?

Du vet där man kommenterar.

Anna

Haha :D

Verkligen jättefina, gillar kjolen och linnet!

Släng ner några vackra ord här!

OBS! Du är aldrig anonym, din IP-adress syns alltid.



Kommentaren godkäns före den publiceras!

SVAR: Åh tack =)

Det måste vart solen som ljusat upp det! Härligt :D

klänningen var ju typ hur söt som helst!

Erika

Nice stuff :D

sandra

mycket härliga grejor!! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR