Sommarväder


Hej där ute i solskenet! Dagen har börjat helt underbart - jag har redan varit ut och fotat och solat i minishorts och ett linne! Hur härligt låter inte det? Nu tänker jag verkligen satsa på att bli brun till i sommar. ;>
Idag ska jag bara vara hemma tror jag. Skulle ju vara härligt med en tur till stranden och äta lite glass, men vi får väl se! Jag ska dessutom beställa hem en minilaptop idag, tips på någon bra - antingen 10,1" eller 11,6"? Någon som har erfarenhet av sådana? Är dem bra? Funderade på en sådanNjut av vädret nu, kram! ♥

Lilly

Sv; Okej! jag har med haften bra dag! :) <3

Åh vad skönt :)!



Sv: Varsågod!

Diana

sv: Hehe ja! :D Vilken fin bild! :)

Ebba

Fin blomma och bild!

Diana

sv: Åh tack så mycket, har aldrig haft så många besökare! :) <3

love

svar : nejnej, asså det är lugnt ! :)

Diana

sv: Det var igår, då hade jag 36 besökare som hade besökt min blogg 141 gånger, kanske inte så mycket, men för mig är det! :) Hihi jag är glad! <3

Marika

Svar: Jaha ok! här regnar de nu :(

bella!

jag heter isabell Petersson :)<3

kram! ♥

elin

sv: okeJ;)

linda

Super snygg design :)

och bilden var super snygg den också

Marika

Sv: Joo.. men de skulle bara regna idag=)

Lineen

har ni sol säger du? ja vill också ha shorts ute, hehe och bli brun ja tack ;)

vara bra här med! ;d

SVAR Jaa :) Vad händer idag?

Esra

SV: Mår bara bra, vad gör du dåå? :)

KRAM

Helena

jättefin header!

Esra

sv: Lyssnar på musik :)

Vad ska du göra idag då?

Cajsa

Vilken fin knall gul blomma. :)

SVAR Vi får se! :D

amelie

SV: TACK detsamma!

sv; tack! :)

häärligt, jodå allt är bara bra :)

Marika

Sv: Ok:)

Esra

sv: Okej :)

Jag tror att jag ska umgås med familjen.

Tycker du att det är skönt med helg? :p

KRAM

Anna

Fin bild :)

Jättefin bild :)

Julia

FIN BILD!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR