Ny design! :-)



Ser ni den nya designen? Uppdatera sidan eller klicka enkelt på "F5"-knappen. :-) Vad tycker ni om färgerna och headern? Passande till våren/sommaren? Jag gillar den, ett tag i alla fall. Förresten, säg gärna till i fall något ser konstigt ut i era webbläsare, jag har gjort den i Google Chrome, eftersom jag använder det!  ♥ Ha det bäst!

Sv: Så bra :) Jo det är bara bra med mig också ^^



Designen blev skitsnygg!

same

fin blogg!

kika gärna in på vår :)

h

okej :) jo de är bra!

mathilde

diggar designen :D.

Ja,de e toppen!:) själv?:)<3

emelie

skit snyggt :D

elinn

så bra, jodå det är bara bra med mig med.

var gärna med i min tävling! :)

Verkligen snygg design du skaffat!

Emelie

Fin header! Smart att ha bokeh som bakgrund, det såg så rent ut men ändå intressant. x)

har förresten firefox och designen ser jättebra ut! ^^

SV: Varsegod! <3

h

fint :)

SV: Hihi, nej det är fejk! xD

Frida

Designen var superfin! :)

Maria

Jätte snygg header :D jag fotograferar oxå med en Canon Eos1000d :D den är bra :D

Bea & Fia

Sv: okej, dom var också fina :D

hej :)

Allt bra idag ?=)



Om jag skulle ha en tävling där man ska skicka in en bild till mig med temat kärlek skulle du vara intresserad av att vara med då?=)

Ha en bra dag =)

Moa!

SV: Jo! :)

Bea & Fia

Sv: okej :D

Frida

Allt bra med dig då? :)

elinn

ja gör du så! :)

<3

Cajsa

Ja, smaka den. :)



fin desgin..

Ebba

HAHA ;)



Föresten, om en liten stund kommer Issi&Ebba's show avsnitt 3 komma upp på min blogg, så titta gärna då :)

Typ max 10 minuter!

Maria

Sv; har ett Tamron 70-300mm oxå :D

Bea & Fia

Sv: inte så mycket, dagen är ju nästan slut xD

För dig då?

Tove ♥

Tack så mycket! Hur fick du bloggsvar? :)

Julia

Jättefin blogg och jättesnygg design! :D

elin

hejsan!:)

vad tycker du om min nya klänning?:)

Sv: jodå helt okej =)



Åh vad härligt =) ♥

mathilde

såg det :)

h

tack :) ha en bra kväll!

Maria

sv; det var paketpris :P fick både 18-55mm och 70- 300mm + kamerahuset för typ 8000kr:P ( ink. garanti och försäkring)

Ebba

Showen finns nu uppe på bloggen :)

elin

sv: tack!:D

mathilde

hur är det idag då? :)

Bea & Fia

Sv: Gott!

Sara

sv: varsegod :) , ha en bra kväll<3

Riktigt snygg var den :D

kolla gärna in min blogg.

elin

sv: haha ja^^

elin

sv: önsta galan + på ett bröllop!:D

sv: hih =)

Jag medelar om det kommer upp någon :D ♥

h

hehe tack du :) <3

mathilde

det är bara bra här .)

lisa !

Älskar din blogg, kolla in på min?? <3

minna

det är bra med mig med, gud vad fin designen är. den ser verkligen vårig ut :)

Anonym

SKITSNYGG! Jätte fin blogg också, diggar den!



Förresten. spana gärna in min frågestund och ställ några frågor. Du är snäll! :D

http://petrip.blogg.se/2010/may/fragestund.html#comment



TACK!!



blev supersnyggt ju ;)

frida

Jaa jag älskar honom! Han är u n d e r b a r t bra! Hurså? :)

Fin blogg!

vi skulle bli glada om du kollade vår! <3

Frida

Sv: Härligt att höra! :)

Det är bara bra :)

Cajsa

Ja, visst är dom. :D

Sara K

Fint! :D

SV: Jag med! :)

Soffi

Jätte fin designen blev! :D

Emelie

sv: Med mig är det helt okej ^^

Hur är det själv? :D

E M M A

fint :)



sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

händer ikväll?

jättefint :)



sv: tack så mycket!

Melicia

fin blogg, allt bra med dig?:)

fin :)



sV; allt e bra här med

Anonym

ska vi länka varandra i menyn? :)



kram! ♥

ardiana

det blev jätte fint, färgerna är härliga, önska bara värmen kunde komma

julia

Jätte fin!<3

emelie

tack så jättemycket:D

Väldigt snyggt! Kolla kanterna på headern bara ;) men annars skitsnygg.

Jag gillar färgerna, de passar så bra ihop^_^

Ha det <3

SVAR Härligt att höra :)



Fin, ny, design!

elinn

tackar! :)

Ebba

as cool design! :)

chris

det är bra tack :) fin header :)

bloggar,dd?:)<3

fin :D

Den nya header var galet snygg!! :)



- Ahokej, hade du fått något mejl ifrån mig? [email protected]? Kram

julia

tack så mycket! ;D

Kamilla

se och kommentera gärna min blogg! puss ;*





Den är otroligt fin =)



Sara

Tjenare där! :-)

Nu är det äntligen ledigt, har du nåt planerat inför den superlånga helgen?

Själv ska jag nog bara ta det lungt, kanske hittar på nåt med nån kompis.

gillar nya designen! =]

godnatt

nattis

ah massa:) fin design:)

Idjjaa,<3

God morgon^^

sovit gott?



Sjukt fin designen vart :D

Kram.

Sofia

Fin header! :D

SV: ja =)

Sv: ja det skulle vara roligt faktiskt, en ny kategori kanske =))?

Mycket snyggt! :D



Ha det fint :)

Kram



ps. ny fototävling med grymt pris

celine

den är jätte fin :D

emma

tack:) och designen vart jättebra!

Anna

Jättefin :)

Emelie

JÄttefräck design har du!!

fin fin fin :D

Demitra

Hej! När du gör ditt arkiv flytande, positionerar du det eller hur gör du? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR