Namn till kameran!?


Sitter och funderar på olika namn som skulle passa en systemkamera som min. En Canon EOS 1000D är det. Jag skulle vara så tacksam för alla förslag på namn. Kille eller tjej, spelar roll bara det är ett fint och speciellt namn. Helst inte något vanligt som Anna, Emma och Kalle som är sådär vanliga, fast de är ju fina de också! Men ni förstår va? :-) Tacksam för hjälp. ♥ Du som hittar på det "rätta" namnet får självklart en länkning!

- jadå själv med:)?

Josefine

:-) tack så mycket sötnos!

Andrea

sv: Tack <3 :).

LOVA

Din kamera ser riktigt bra ut! =)

A N N A S

sv: tacktack :)

amandah

okej det låter ju trevligt, nej inge speciellt faktiskt.



hmm, jag tycker pärlan eller jennie tror jag konstigt nog :)

Fanny

Nanno? ;)



Svar: Vsg! :)

Jag tycker den ska heta Collin! ;) och det är en kille.

HJALMAR!!!!!!!!!

sv: ingen orsak, sötnos

lisa

Signe är sött:)

tina tran

Har också en canon eos 1000d :) själv heter min eddie :D :P

mathilde

jag har inte gjort så mkt, sjd? :)

Annie

sv:har bara chillat sj?:P

Benjamin kanske? :)



SV: Tack! :D

Anonym

det är bara bra med mej :)

vad ska du hitta på i veckan? =)

J

jag tänkte fråga dig om du kunde hjälpa mig med en header (A)

LOVA

okej, glömde detta i man andra kommentera:

TIORA'

Kanonen'

ONPIC'

Picci'



Kanske..?



sandra

de är bara bramed mig:P

ronja

jättefin blogg :)

Marika♥

Ha en fortsatt bra tid på din söndagskväll:)

Anna

hej! Vill du vara en raring och säga vilken av mina 5 outfits i bloggen du tycker var snyggast? :-) ja tycker det är så himla kul att höra vad folk jag inte känner tycker! :)



Kram //Anna

nattis

nyss haft match , å vi vann med 3-0, gjorde 2 mål, så de är jätte bra, själv?=)

Anonym

Teddybjörnen;)

sv; härligt. jo min söndag har varit okej! :}



haha min kamera heter börje. Så din kamera kan få heta bert! :D

jag tycker Isolde är coolt ;)

Amanda

Rolig idée

emma

Jag tycker att kameran ska heta Majken :D



Svaret på din fråga i frågestunden finns nu på bloggen :) kram

E M M A

sv: har du redan börjat sommarjobba? ;D

hmm..



Bettan? (A) hah.. näe men BULLEN :D

B E L L A

Jaa :)

Åh tack så mycket :D

frida

Ja den har varit super! din då?:)



haha min kamera heter Mio :].

svar: yes :D glöm inte att skriva ett inlägg om att du e med i veckans blogg :p

Therese

Ska bara ta det lugnt idag eftersom jag varit sjuk=) Hur är det med dig idag=)?kram

Nikita tycker jag. Det ska min hund heta också! :D

Mikkis

Hej! Svara gärna på min Dagens fråga på min blogg!

fin blogg =)



kram :)

SVAR: Ja, bara rätt mkt folk i Nordstan. :)

Malin

Hmm, du kan ju kalla din kamera för Hjälpreda, Fussy, elelr nåt liknande gulligt ^^

Vad ska du hitta på idag då? :)

Celeste

:)

Tack! Har du haft en bra helg? =)

roligt med ett namn till kameran :)

ingrid

twiggie ?

svar: tack ! förlåt för sent svar!



Min kamera heter DORIS din kan heta hmmm, berta?:)

-ELLEN

just nu har jag tävling på min blogg! med temat 'lycka' anmäl er gärna!

Ben

Jag gillar det jag ser. Gärna lite mer utmanande bilder. Kika vår blogg ;)

sandra

:P ja du idag vet ja int vad som häner . får se vad dagen hr att erbjuda. sj då?

sara

Tack :D



Kameran kan heta Laban :) :)

ELLEN

sv; okej! tack för att du är med

Peggysue :)

oj va svårt.. kanske. nått dubbelnamn som..? torleif? :D

haha.

har en likadan kamera som du, min har inget namn :(

johanna

lady kan den heta eller kattis:) hehe

tina tran

svar: Jag tycker det ska börja på c/k som i canon eller något på e som i eos..



Edvin, Eydon, Enzo, Cliff, Conni, Capri, Kojje, Kallo osv :P



Edvin, Enzo eller Connie hade jag först tänkt döpa min kamera först men sen blev det eddie :)

SV: Varsegod! :)



Jo, det är toppen. Själv? :)

Tracey

Åhå Jenna kanske? :)



eller Melody, Li?

Mitt namn är ju ganska ovanligt, Serena! annars gillar jag Victoria,Candy & Angelica.

Jossan

Torbjörn eller Britt-Marie, haha :D



fin blogg du har btw !

Sannaa

Cassie kanske :D



Fin blogg (:

Den ser ut som en sven!

Min heter Viggo ;)

Så kanske ehh... Hugo, Lily, Hulda ;D Haha :)

har tyvärr inget bra tips, då min bara hetat "bebis" i alla år haha!

Marina

concordia

alfred

jesper

alina

Kanske Cameron? Påminner om camera, och så är det ett unisex-namn också. Jag tycker det är fint i alla fall :)

Emelie

Den skulle passa som en Jonna ? :D<3

Maya

Fin blogg du har ccc:



Namn på en kamera... Det var ingen dum idé! Får hitta ett till min också :D



x.

hmm ska man döpa kameran?

=)



KLickit?

sofie

jag tycker den ska heta totte ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR