May 31st - dagens look!


{T-shirt Divided, H&M - Kofta H&M - Treggings Divided, H&M - Skor DLS}
Hola amigos! Idag var sista måndagen i grundskolan avklarad - vi slutade precis, kort dag! Den här veckan kommer gå ut på följande: filmer, stranden, promenader, bobollsmatch - allt med skolan. Sedan blir det självklart träningar, tävlingar och jobb! Nu ska jag gå in på TWITTER och twittra, hajdå! ♥

Millah

Jo samarbetar med företag =) kramr

Felicia

fin outfit som vanligt!

Ebba

Haha ;)

Jo det är toppen! Sj då?

Anonym

sv: I'm fine thank you :)



Händer något kul i veckan? :D

Julia

sv: I'm fine thank you :)



Händer något kul i veckan? :D

julia

snyggt:)

sv: hihi nu blir jag nyfiken! menokej, det är lugnt såklart<3 låter spännande iaf!:D

Therese

Vad skönt=)Kram

Julia

sv: Oj vad härligt! :D

Jag har inget speciellt planerat, men på fredag ska jag på någon studentgrej ;)

CITY

snyggt

i

Söt du e! :D

Julia

Kolla in domma kändisbilderna :D



http://juliahallman.blogg.se/2010/may/what-if.html#comment

Arzu

Snyggt :)



SV: Ja visst är hon. Men hon får nog akta sig, för jag är på väg till henne. Det blir illa haha



Gillar du barn?

E M M A

sv: okej :) jag tittar på tv,

hur mår du idag då? :P

Julia

Sv; HAha ja vet;D Dom e nästan lite äckliga!

Julia

Sv; Nä, vet faktiskt inte, hittade bilderna på nätet bara :)

Arzu

SV: Har du något syskon då?

Therese

Kan jag förstå=)

sv; ah absolut (:

hur gör du dina designer i picasa? :)

eller alltså hur kan man göra det?

detvar jag som skrev förrut ;)

Patty

Sv; tack det samma :)

Arzu

SV: Hur gammal?

Rebecca

svar: tacktack så jättemycket :))) Det finns ett bättre program än picnik föresten, photoscape heter de, :)))

FELICIA

Hihi så roligt att du tycker de och gör de, tack så jätte mycket!



Vad söt outfit du hade idag :)

tack så jättemycket :D :D ! detsamma!

SVAR Hihi=) Vad händer today?

sv: snyggt :D!

Det var ju en väldigt bra anledning till varför priserna sjönk så mycket så snabbt!;)



Allt bra idag?:)

E M M A

sv: Så bra, jo nu mår jag bra :)

vad gör du då?

Jaamen visst! Det tycker jag med ;)



svar/

Hejsan!

Ledsen för sent svar. Men det har hänt lite tråkiga saker i mitt liv och jag har därför inte vela varit hemma. Så jag har vart borta hela helgen och därför har jag inte svarat på din kommentar :) Hoppas det inte gör något!



Hur har du haft det i helgen? :)

Jag har haft det jätte bra, behövde åka bort och tänka på annat.

Kram

T I N A

vardagsfin;D

sv; aha så skönt :) vad för skoj ska ni hitta på då? :)

själv har jag två veckor kvar men sista veckan är fullspeckad av roliga saker! :D

fint :)

Cajsa

hihi den ser god ut men den smakade inte gott. :P



Fin outfit..

Cecilia

Jättefin outfit!

Själv körde jag på shorts & bara ben, och en tunika;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR