Lördagslook!

{T-shirt ONLY - Kofta Divided, H&M - Treggings Divided, H&M}

Hallå! Jag älskar lördagar, så lugna dagar - oftast! Idag skall jag dock på jobb, tror inte det blir så stressigt på grund av regnet, så kommer antagligen äta allt för mycket glass. Nu ska jag i alla fall läsa lite bloggar och kolla mejlen. Ha en superhelg! XOXO ♥

Malin

svar: hej, jo, det är bra, själv då? :)

sv; det är bara bra med mig! :D hur är det själv då? kram

E M M A

sv. Så bra, idag mår jag bättre :P

vad gör du då?

REBECKA

Yes!

Caroline

fint!

Amanda

Tack ska du ha!

sv: tack :)

Frida

tacktacktack!

awwiee

jaa klart att det var .D

Kikar in och önskar dig en bra lördag :)

frida

vad gör du? :)

Cajsa

OKej! då var det ju inte så farligt dyrt. :) är den bra då?

Diana

Vilken söt outfit! :D

sv; hihi a :D vad är din favoritchoklad?

Elin

Svar: Jarå, med dig också? :)

chris

ja okej :) igår va jag med en kompis idag är killen här får se vad som sker mer. Vädret suger ju.

ebba

vad häftig bild! :)

Sanna

Sv: Tack så mycket!

Ebba

Jo det är toppen! Själv då?

Kram//Ebba

Va gärna med och tävla! :)

Arzu

Vad ´heter typdsnitet du skrev kommentera här med?



SV: Inget...

Tycker du att jag har ungefär samma tävling som dig?:)

maja,

sv; akej, ja .

de är den säkert ! :)

emelie

mysig skön outfit :D

issa

Hur gör du så att bilden sitter ihop med varran? :O

V I L M A

cool tröja :)

Bettan

Snygg outfit och jätte snygg blogg:)

Vad ska du hitta på idag då??

Vgd?:)<3

Frida

Snygga kläder :)

Allt bra? :)

S.

Lördagar är bäst ;)

Vilken snygg t-shirt!

jessica

Vad har du för kamra som ger dej så bara bilder?:D

Cajsa

Fin outfit. :)

Hej ;D ställ gärna en fråga i min frågestund! :D ♥

Malin

svar: det är bra med mig med :)



Har du gett något till din mamma på morsdag? ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR