Fråga w. 18!

JAG SVARAR: Jag älskar leggings, så måste svara mina svarta leggings ifrån Lindex, finns på den här bilden till exempel. Och så gillar jag hela den outfiten om ni klickar på den där länken. :-) Så i princip allt där.

Hallow! ;> Som vanligt gick min dag ut på skola idag. På gymnastiken sprang vi en massa och snart har jag träning. Ska väl springa cooper test då. Hur långt tror ni jag hinner springa på tolv minuter? Jag gissar 2600 m, eller det är mitt mål. Fast skulle vilja springa 3 km det här året, men vi får väl se. Vi ses. KRAM!

Anonym

nej det räcker med att du länkar det:)

Ackelina

Sv; den är väldigt god :)

sv; tack sötis!

fin bild :)

vad gör du? <3

Ackelina

Sv; haha :)

Jeanette

Sv: Det är bra med mig:)

sv; jag med :) händer något särskilt ikväll?

Anonym

Okej kul att du ville vara med:)

Ems

sv: okej :)

jag tittar på tv :P

händer idag då?

Jeanette

Sv: Jadå:)

Jeanette

Sv: Vad har du gjort idag då?:)

I D A :)

sv. okej för så du ;D

Ackelina

Sv; toppen här, själv? ;D

sara

sv; tack :)

sara

sv: jadå, sjdå? :)

leggings är verkligen underbart :D

malin

SVAR: nja, inte så mycket. självdå? :)

Ems

sv: okej :) vad tränar du?

vet inte riktigt

Ellen

Sv: okii :P Jag kanske kontaktar dig om det lite senare nån gång när min blogg behöver lite uppdatering om det är ok ;)

Jag har också lagt upp lite coola himmlar för ett tag sen, kommentera gärna och säg vilken som är din favorit! :D

Länk:

http://pellmen.blogg.se/2010/may/hmm3.html

Anonym

leggings är alltid snyggt (=



svar: härligt, ja det är bra med mig med, vad hittar du på? (=

mitt favorit plagg är mina leggings från gina! :D

elin

sv: ja de är super!

vad gör du?:*

har inget speciellt favoritklädesplagg, men tunikor överhuvudtaget :)



sv; ah okey, kul! :) pengar är alltid härligt!

sv; ska bara ta det lugnt :)

hade du en bra vlaborg?

Gabriella

Tack :)

Ameli

Jag måste nog också säga leggings faktiskt! Så skönt att ha på sig, passar både till en slapppoutfit som en festoutfit :)

Lisa

jeans, jeans och återigen jeans=)!

lisa

sV; tack;]

SV: Tack :))

skola och läxor ._. allt bra denna dag? :)

ida

svar: haha :D

svar: jo det är bara bra med mig. själv då?

Cecilia

tack! hur mår du?? <3

Jeanette

Sv: Imorgon ska alla niorna på min skola till danmark på studiebesök, sen resten av veckan blir det skolan och till helgen åker jag och älskling till mormor:)

Amanda

Hej!

Har en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en skit snygg klocka från Runns.se.

Kolla gärna in det! :D

Kramar!!

/Amanda

CHRJ

sV: Haha tacktack, välkommen tillbax! =)

Anonym

jo det är bra, kram<3

SarAlex

Sv. Okej vad bra :)

Idag har jag fotat lite varit i skolan och kört lite moppe :D

Oj 2600m på 12 minuter:O OJOJ haha jag gissar att jag skulle sprungit 500m, knappt :O.

Då är du verkligen duktig. Skriv görna lite senare hur långt du sprang, nyfiken :D

Emilia

Min är min blommiga kjol - L o v e!



Sv: Jag använder justeringslagret kurvor och dör att bilden ska se matt ut så använder jag en action från Deviantart.com :} Om du inte förstår så säg till! Kram

mitt favoritplagg är mina jeanstights, såååå skönt! :)

sofia

jätte fin blogg!:)

besök gärna min och släng in en kommentar



kram

Ellen

Sv: Jaa :D

dd?

sv; nej :/ jag vart sjuk. eller hade ont i magen iaf. Så jag låg bara hemma. tråkigt !

Julia

Sv: Tack :-) Jag använder nästan alltid manuell fokus när jag fotar, även manuell inställning. Men den fina skärpan har jag fått med hjälp av mitt objektiv, Canon EF 50mm f/1.8 II :-)

Lisa

thihi jadå:D

Ellen

Sv: skolan "/

dd?

Btw skriv gärna en kommentar om vad du tycker om mitt mat kollage :D <3

SV: Tack så jätte mycket! :D

Fin blogg! :)

Ems

sv: jaha vad kul :)

är du duktig?

Ackelina

Sv; senast jag kollade hade jag 147 :)

Emilia

Sv: Ah, photoshop CS3 :}

sv; vad kul att du vill vara med! :)

Desto fler gånger du anmäler dig, desto mer chans har du att vinna :)



Kan bero på att jag är med på aktiva listan just nu :) men annars är det ju bara att skriva kommentarer till andra, då får man ju förhoppningsviss svar tillbaka? :) Men inte bara "allt bra?", utan skriv något som har med inlägget som du ska kommentera att göra! :)

lisa

sv; kom nyss in:)

Ellen

Sv: Haha :P Tack!

Mina favorit kläder är slappa jeans och t shirt :P

SV: Tack så jätte mycket! :D

frida

åh va härligt att höra!:) jo det är toppen med mig :)

Julia

Sv: Tack :-)

Laura :))

SV; Nää , jag fick min design Gratis från en sida! :D

Ebba

Leggings och cardigans, söta tees också :)

linda

jag ser på top model :D<3 sj?♥

:D

Fin blogg! :D

ida

svar: bara bra, själv?:)

Anna

sv: Åååh, tack så mkt! :D hiimla snällt av dig :) <3

sv; japp hihi! :)

elin

sv: typ inget!:D

mitt favvo är leggings.. och stora oversize med färg ;)

Ameli

svar: Tack så mycket! :)

Cajsa

Åhja, verkligen. :)

SV: Tack :) Jag brukar använda mig av antingen A- eller M-läget på kameran :) (Bländarstyrd tidsautomatik eller manuell)

Sv. Åh vad roligt att du sprang längre än vad du trodde :D

Annie <3

Jadå allt är bra med mig =D



hur är det själv?

Anonym

sv; Det är bra, säjlv då?

sofi

jag har mest dansat hela dagen för att de är snart grubbe revyn som jag ska vara med i sj då?:)

liiza

sv: okeej bra det! njae, det är inte så värst bra här.

SV: Mee too :D



Hoppas du haft en fin kväll

Tackar så jättemycket :D

j u l i a

sv: låter som att du hade de mysigt :D <3

det är nog tights, linne och en tjocktröja :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR