Fototävling | Finalisterna!

Nu är finalisterna dragna! Jag lottade faktiskt, för att göra det så jämnt som möjligt. Här är de åtta finlisterna:

1. erikastankar.blogg.se

2. ceelinee.webblogg.se


3. fotoliisa.blogg.se


4. emeliesandstroom.blogg.se


5. annateresias.blogg.se


6. erikabygren.blogg.se


7. rememberlove.blogg.se


8. fotobomb.blogg.se

REGLER FÖR DIG SOM RÖSTAR:
- högst 2 röster/person, blogg, IP-adress 
- man får rösta på samma bidrag två gånger, eller på två skilda bidrag (kom ihåg att nämna i fall du röstar 2 gånger på samma)
- man får rösta på sig själv
- röstningen pågår fram till tisdag 11 maj

Fanny

jag röstar på nr. 1 och 7 :)



Svar: Det är bra :)

Emelie

åh, kul att jag kom med :D

linda

nummer 7 :D

Cajsa

Ja, allt är jättebra, med digdå? :)

Anonym

5 :D

Anonym

Tack detsamma!♥

L

sv: tack du <3

sara

sv; tack ! du är fin, din blogg är fin och allt är fint ! du är duktig på att göra bilder <3

E M M A

sv: okej, hur långt brukar du springa då? :P

malin

SV. ja!:)

hur är det med dig idag då?

sv: tack, vilken färg blir finast?



jag kan inte bestämma mig. ♥

Emelie

sv: haha okej, då röstar jag väl på min egen då! :D

nr.4 ^^

Annie

sv:tack desamma!:)

händer idag då?:P

sv: klänningarna finns på gina hemsida.



http://www.ginatricot.com

Annie

sv:inget specielt:)

Andréa

Sv: Med mig är det sådär, är så förkyld :/

Cajsa

OKej! röstar på 4an. :)

Cajsa

Hihi varsågod. :) händer idag?

Felicia

Nummer 8 två gånger ;D

Cajsa

OKej! rolitg. :P jag ska nog ta det lugtn bara, är trött.

lisa

NR 5!

Linn-Lay

jag tyckte ettan och feman va vackrast :;D

Cajsa

Hihi ja skönt det ibland med. :) ska ta en dusch nu..

liiza

sv: det är bara bra! :D

Tack!:)<3

Andréa

Sv: Tack :)

Emilia

Sv: Tack så jättemycket :)



Jag röstar på nr. 2 och 7.



Allt bra med dig idag?

julia

aa! tack så mycket! ;D

Cajsa

Man fick rösta än gång till, då röstar jag på 5 med. :)

röstaar på 6 & 7 :)

Andréa

Sv: Ja eller hur! :)

Cajsa

Varsågod. :D

julia

jo den har varit riktigt bra! din då? ;)

jodå min helg har varit bra :) har varit och shoppat i fredags, och igår jobbade jag :)

matilda

svar; tack så mycket. :)

på en herrgård med att servera :) dem hade bröllop där igår så :)

Cajsa

Idag ska jag nog inte göra så mycket, vet inte ännu. dudå?

Emilia

Sv: Jo det är bra med mig med, sitter och väntar på att pojkvännen ska vakna så att vi kan äta frukost någon gång :p

E M M A

sv: okej :)

hur mår du idag då?

julia

ligger i sängen fortfarande, haha! själv? :)

svar: tack så mycket!

Det är toppen,själv?:)<3

Emelie

sv: okej då röstar jag 2 gånger på nr 4 då :D

svar; tack så mycket :)

liza

sv: den har varit kul. din då? :D

Johanna

nr 5!

e

Släng ner några vackra ord här!

OBS! Du är aldrig anonym, din IP-adress syns alltid.



Kommentaren godkäns före den publiceras!

gud vad härlig blogg ! =)

liiza

sv: jag ska fara till mormor och hälsa på henne, dudå? :D

- tack detsamma:)

Anna

sv; får väl lägga båda rösterna på mig själv - nummer 5 :)

nr 2

nr 2

Jag röstar på nummer 1 två gånger ;)

Erika

Du har inte skrivit min underbolgg ifall du tänkt på det ? :) den bloggen finns typ inte som du skrivit :P efter som ja gjort underblogg på den :) Roligt att jag kom med .)

Viki

Nummer 1 och nummer 2 :D

Sv; Ingen orsak! Tack så mycket! (L)

Nummer 6 får två röster av mig:)



/E

vilket vackert kort gumman jag lägger mina 2 röster på dig alltså bild nummer 6

hanna

Jag röstar på 1an :)

Jättefina bilder allihopa! Jag gillar mest nummer 1! Kolla gärna in min fotoblogg också!

lisa

NR 5 :)

Erika

Röstar två gånger på mig själv :)hihi

hääs

jag röstar två röster på nummer 2!

jag röstar självklart på erika : ) nummer 6 <3

lundahl

nummer 1, två gånger :)

Arzu

Nr 2!

Hannah

Sv: Tack, du har själv en söt blogg ;D<3

Emilia

Sv: Tack, vad roligt :D Jag röstar två gånger på nr 7, mig själv då ;]

Julia

Jag röstar två gånger på bild 1 :)

Mychlie

Jag röstar på nr. 4 c:

gängster

nummer 1 :)

sofia

jag röstar två gånger på bild nummer ett! :)

lisa

asså va inte jag nr 5 förut?;O

jag röstar ialla fall på mig själv 3

J. ♥

sv: åh jag var för seg :-P men 2 röster på nr 7! :-)



kolla gärna bilderna från när jag var modell, vad tycks?

emma

nummer 2

emma

nummer 2

Linnea

Jag röstar på bild nummer 1 ! :D

Linnea

Min röst faller på bild nummer 1 :D

Johanna

alltså jag röstade på fotoliisa.blogg.se!

nummer 3 :)

nr 3b

Anonym

3

Valeria

2! :)

lisa

sv; du va inte jag nr 5 förut?

E m m y

nr. 7 och nr. 8! :)

- nr 5

- nr 3 mena jag

antonia

jag röstar på nr 2. två ggr! :)

emma

nr 7 !

Matilda

Jag röstar på nr 4 :)

sara

2st röster på 3:an ;)

Röstar på nummer 1 två gånger :) Min nalle som jag gav till henne :D <3

evelina

jag röstar 2 gånger på nummer 1 :)

Fina bilder!! =)



//Sofia

Jag röstar på nummer 4. :)

Kan inte du ha en till fototävling?

Skulle vara jättekul!

Vilken kul blogg föresten. :)



Kram!

anna teresias bild var snyggast, och i en tävling borde du ej lotta, (y) det handlar ju om vilken som e snyggast?

MOA

jag vill rösta på nummer 7 :)

Frida

6 :)

jonna

nummer 1, två gånger!

Lisa

Jag röstar två gånger på bild nummer 6 (:

Johan

nummer 6 får två röster av mig (:

nummer 1 & 5 :) (om de inte är försent att rösta)

sv. hade nog vart med men visste inte om den ;)

händer till helgen? du har väl också "lov" tors-fredag?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR