Dagens randiga!

{Linne Pieces - Tröja Divided, H&M - Kofta H&M - Treggings H&M - Skor Puma}

Hej på er! ♥ Hoppas ni har det superfint där. Här är allt riktigt bra. Slutade lite tidigare från skolan eftersom jag skulle göra ett prov i musikskolan. Fick 3½/5 poäng, så det är väl okej? Jag klarade i alla fall av det, så jag är riktigt nöjd! :-)
Nu ska jag laga något riktigt mumsigt att äta, sedan måste jag öva till tyska-provet imorgon och ett kemi-prov. Så vi ses väl senare igen. Ha det riktigt bra! KRAM.

sandra

okok ja de är inte helt fel de:P

ELLEN

sv; det är bra det!

Therese

Jo, det är bättre, men det går i omgångar, vissa stunder mår jag sämre och andra bättre, men jag tror att jag är helt frisk snart=) Hittar du på idag=)?kram

ELLEN

sv; Är sjuk. :/ själv?

svar: ja allt är toppen!:)

ELLEN

sv; tack♥ Vad skönt! Jag ligger i soffan och kollar på tv och har väldigt tråkigt. haha

ELLEN

sv; haha ja, det låter bra ;) tipsa gärna dina vänner om att jag har tävling!

ELLEN

sv; brabra ;)

Therese

Blir jobb och vila för min del=)Vad ska du träna?

ELLEN

sv; det är något på trean :)

Vill du synas? Eller bara ha fler besökare? Gå då in på min blogg och bli veckans blogg! Där får du chansen att öka med 2000 fler besökare



Lycka till!

Fanny

Svar: haha ^^



Jodå, själv? :)

Therese

Åh avd kul=) Vilken är din specialgren?

Therese

Okej vad kul=)Har aldrig testat hinder, men skulle nog bara snubbla^^

Fina bilder!

och jätte bra blogg (:

ELLEN

sv; jag brukar ha typ 50 besökare varje dag. Jag vet det är jätte dåligt men jag är med det jag har iaf! :) du ?

Therese

Okej, men jag kan i alla fall lova att du är bättre än mig^^ Men det är ju också därför du tränar för att bli bättre=)

ELLEN

sv; okej! ;)

ELLEN

hur får du den där pilen eller vad det är där uppe där det står photolens? :)

Therese

Precis^^ Nä aldrig^^ Bara på skolidrotten^^ Ingen höjadre på det^^Men jag älskar att titta på det=)Kram

ELLEN

sv; nej, där man skriver adressen fast lite längre upp. <;

Therese

Precis=) Jo, det finns säkert något som skulle passa mig, men har väl inte hittat det^^ Älskar att dansa liksom=)

ELLEN

jag använder firefox :)

ELLEN

hur fick du ett hjärta där? :)

ELLEN

sv; ja det e ett hjärta :)

sv var så lite :)

ELLEN

thanks!

sara

allt är super med mig idag :) själv då?

Emma

Enkelt och riktigt snyggt! :)

nath

Gillar outfiten =)

h

fin kofta :)

Anonym

Vad fina bilder du tar!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR