Vår stad är snöfylld!

Vet ni vad som har hänt idag? Hm, svårt att gissa. Det har snöat! Måste jag ens förklara hur mycket jag vill att snön ska fara bort och att våren skall vara här. Jag vill kunna gå barfota i gräset, inte med dubbla strumpor i ett par vinterskor. Jag vill kunna köpa glass, inte frysa och dallra tänder när man äter den. Snälla Gud, ge mig sommar! *Ber*

Amanda

Hej!

Har precis skrivit om mitt nya skal till min Iphone.

Kolla gärna in det:)

Visst är det snyggt?

Kramar!

/Amanda

ellen

Snön har äntligen försvunnit i lilla skåne, eheh. :>

linda ♥

sv: Blir wipeout vid 8, kommer nog asgarva! =D Dusj? ♥

Nathalie

fin blogg! allt bra? :)

O THILIA

okej, va trevligt!! =)

Det är bara bra med mig, hur är det med dig? :)

KRAM

O THILIA

okej, va trevligt!! =)

Det är bara bra med mig, hur är det med dig? :)

KRAM

O THILIA

okej, va trevligt!! =)

Det är bara bra med mig, hur är det med dig? :)

KRAM

Viola

sv; Jag har en Nikon D3000, men den på bilderna är en Nikon D70, det är pappas. Har precis köpt min D3000, innan jag gjorde designen alltså ;)

SVAR: Ja, de uppskattade verkligen upplägget :) Kram!

Lexie

allt bra med mig :) själv?

fin bild!

Holly

jadå :D sj?

Ebba

Nu så blir det bara slapp, ser på wipeout.

Va gör du ikväll?

Sv; Jag gör inget speciellt, själv då? ;)

Svar: Ja men herregud ja! Jag kopplar alltid bort smärta och dåliga tankar när jag fotar, utan är i min egna lilla bästa värld. Haha. =)

Camilla

Det låter som en härlig vecka sötis! hoppas den blir bra också :)



jag ska bara vara i skolan och så, försöka hionna med alla läxor hihi :)

Camilla

Det låter som en härlig vecka sötis! hoppas den blir bra också :)



jag ska bara vara i skolan och så, försöka hionna med alla läxor hihi :)

Okejs låter mysigt ;D <3

lisa

sv; jag har börjat hata snö nu, för jag är så less på de:)

emma

haha okej :)

Sofia

Svar: varsågod =)

Det är bara bra, hur är det med dej? (:

ida

härliga bilder du tar! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR