Nu är den här - vårsolen! ♥

En massa kärlek från mig till vårsolen och den klarblå himlen! :) Bilden är från dagens photoshot, fotade lite mer än 80 bilder på bara landskap. Det blir så vackert med den blåa himlen till bakgrund! Idag kommer jag nog bara vara hemma, springa omkring med kameran runt halsen och äta chips. Snart går solen ner så jag måste hinna ut ännu. Slutligen före inlägget är slut får speciellt ni som fotar med Canon/Nikon en låt att lyssna på! Om ni inte hört den förut såklart. Ha en solig dag. Kram. ♥

The Photo Club - Nikon Girl

hanka

Ja, det var verkligen jätte gott.



Vi älskar vårsolen! :D

Marika

Svar: Ok:) Men för tävlingarna räcker det med att man skriver i en kommentar på något inlägg att man är med och vilken kategori - Veckans el Månadens! =)

Marika

Svar: Ah såg nu att du är med, vad kul!=)

Ellinor

shiiit, vilken fin bild :D

ja älskar solen (L)

Hanna

härligt :D , fest hehe du?

emilia

svar; åhh! tack dsm! :) allt är bra, självdå? ;D

T I N A

fin blogg ;)

Amanda

fin vår bild, visst är det helt underbart med sol nu! :D

svar: ja det blir nog något liknande för min del :) och försöka vara ute så mycket som möjligt i det finfina vädret :D

Hur är det annars idag?

Sandra

sv: tack, din design är också fin! =)

Hanna

okej :)

- mysigt:)

hehe okej låter skoj!

LIENE

Tack så mycket:D

Ja kärlek till vårsolen! Fin bild.

Sv; Inget speciellt, asså lyssnar på det mesta själv då? ;) <3

Oh det är så härligt med sol :D!

Bara snön smälter & det är äkta vår :DD



Jodå det är bra, sj söööt:D ?

v e v v e

sv; klart det är bra, solen lyser ju! :D allt bra med dig? :D



kram.

carroo

okeej kom nyss hem:)

mellis

sv: festa igår, så idag blir det lugnt, match imorgon ;)

Låter toppen :D Jo min dag började med att jobba :D

UMA

sv: Härligt! :D

ingen aning. Film :D

KRAMKRAMKRAM =)

Sv; Okej, vad är din msn? ;)

Superfin bild!

vad har du för objektiv till din kamera?

Kram

rosemarie

Jaa, jag tror att man kan det :)

kram

Sv; Åhh, tack så mycket!! :) <3<3



jaahaa, jag har sportlov nu, hihi, börjar skolan på måndag ;)

v e v v e

sv; skönt att höra :D jo det är super :D

Ellinor

haha, vem gör inte :D?

Fin blogg! Och du är duktig på att fota!

Sv; Oki, jag har fixat en ny header, säg gärna vad du tycker om den !;) <3

T I N A

Allt bra med mig, själv då ? ;)

typ ingenting :D sj?

Hejhej, helgen lider mot sitt slut och måste kika med dig om den var bra?:)

j u l i a

tack sötnos vad glad ja blir :D <3

Amanda

svar: ja man blir auomatiskt på bra humör när solen lyser :) Gör du idag då?

Nancy

Ja, allt är bra här! Själv då? :)

Nancy

sitter bara här och bloggar, ska göra ett nytt inlägg nu, gjort ïnte det igår! ;)

Vad ör du då?

svar: okej, vad pluggar du? jag måste med plugga idag och så kommer farmor lite senare :)

Nancy

Niiice ;)

Nancy

Hur gammal är du? :)

Sv; Hmm, vad jag använder för kamera, vet inte riktigt vad den heter... :p Kodak, nåning ;) hihi <3

fanny

sv; haha ja det är bra med mej :d själv då?

yonna

okey låter ju inte fel duu :) jag var på hockey & drack lite osv.. :)



kram!

sofie

håller med, våren borde komma snart! (:

fin blogg du har :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR