Idag beställde jag hem detta från H&M;

Beställde precis hem det här från H&M. Tänkte mig att jag skulle ha klänningen + halsbandet på skolavslutningen och skorna som ett par vanliga sommarskor bara. Leverans v. 15 så det är ju passligt tycker jag, inte så lång leveranstid som förra året. Då beställde jag i mars och det levererades i slutet av juni, då hade ju liksom halva sommaren gått. Ahja, ha det finfint! ♥
Förresten, jag är med i en tävling här, var det du också!

-matilda

jaha, ush då.. men du får krya på dig alla fall :) <3

just nu gör jag inte mkt, själv? :>

linda

:)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska titta på luftslottet som sprängdes :)

Vad ska du själv göra?

Snyggt gmn kommer passa dej jätte bra! ;) <3

E M M A

oh härligt med shopping :D

-matilda

åh okej, härligt :)

sen blir det tv, kanske ska träna lite oxå ;) själv?

E M M A

ja man blir så lyucklig hahah:D

Nikolina

åh sommar kläder :) ♥

- okej, snygga stuffs du beställde!:)

nej jag gör inte mycket, svarar på kommentarer och försöker lära mig PS:)

AB PW

jag sitter och ser lite på tv. sj då ?<3



snygga köp

v e v v e

sv; tack, din blogg var också fin ;D

Sv; Tack! ;) <3 Japp allt är bra själv då? ;)

- inte jag heller, men du har PS eller ? det finns ju webbdesignskolan som kan hjälpa en :)

Emelie <3

tack desamma söta du !

allt bra med dig?

- okej! nej man kan ju inte det bara sådär, det tar sin tid att lära sig:)

kc

Tack & dsm ^^,

Runa

Sv: Tack så mycket, detsamma!

AB PW

ha en fin kväll du med (:

josefin

sv : hoppas jag också!

katarina förstör ju allt

Emelie <3

Jo de är ok, mår lite illa bara..

Vad har du gjort idag då ?

vanessa

sv; ska göra lite läxor osv, ´kram

Girly

Tack deetsamma.

Söt kläning.

Kram Girly

vanessa

sv; hihi tack:)

kram

awwh! tack dsm :)<3

Girly

och ballerina kan man aldrig få för många av:)

josefin

sv: ja ! ;)

Madde

Jo det är fint. hur är det själv?



Fina saker du klickat hem! Kram

Amanda

snyggt! (:

svar: vad kul det låter! vad ska du göra i helgen? (:

Sv; Inget sitta vid datorn sen ska jag umgås med min pappa han kom precis hem från båten [Hans jobb] :) <3

Håller 100% med dig asså:D

vanessa

sv; tack:)

Elin

Har precis kommit hem efter att ha varit och shoppat :) Vad lyssnar du på för musik? Kram!

v e v v e

sv; jo allt är bra med mig :D



själv då? :) kram

Kc

Okeey ^^,<33

Tack för att du deltar min tävling^^,<33

heej tack så jätte mycket o desamma jätte fin blogg :)

hare bra!

kraam!

Nikolina

Det hoppas jag verkligen! :D

Sandra

Åh, I love the dress. :)

åh, fina grejjor! :D

sv: ja, absolut det är skit bra med mig!

Vad ska du hitta på i helgen? =) kram!!

h

tack sötnos :)

din oxå!

Ellinor

najs!

hur är de med dej :)?

Anonym

Inget :) dd?

Anonym

sv; okej =).

linda

Okej vad gott :)

Skit fina kläder du har beställt!

Ha det bra!

SVAR: Haha bloggen säger tack så mycket!

Kram :)

Sv; Hihi jag ska äta kladdkaka och kolla på film :D sj då sötis? :)<3

Annie

sv: tack för din röst!

Jora, de är bara bra med mig:)

tamali

sv; härligt att höra (: har shoppat och tränat, själv då? kram!

fina saker.

du har också en fin blogg.

såg att du börjat skriva för någon dag sedan, eller? (: kanske såg fel. kram

Anonym

DEt kan varjera helt allt mellen 50 och 100 :p och så lite uppåt nu då :p <3

SVAR: Haha min! xD

Nämen tack, jag gillar den med! <3

Marika

Svar: Tack:) Nej det har jag tyvärr inte..

Cicci

vilken snygg klänning du köpt

Sv; Hihi jaa baka kladdkaka du ;)

Förresten, ska vi följa varann via bloglovin? :D <3

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

Jag har beställt ett par skor från H&M och det gjorde jag i slutet av januari, men de kommer inte förrän slutet av juni, så jag kommer att ha väntat ett halvår innan jag får dem.. :/




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR