Fråga of vecka 13;


JAG SVARAR: Jag älskar att fota vatten, natur och människor! Blommor och växter får man ju aldrig nog av. Jag kan lika gärna säga att jag älskar att fota allt! :)

Tjenixen. ♥ Ska ta mig in till köket och äta något, har bara tuggat i mig några pringles nu. Senare träning. Men före det, information till er! ... Min egendesignade bikini på Nelly, rösta på mig här! Och en till grej. Jag tävlar hos söta Robea om ett armband! :-) Wish me luck. KRAM! ♥

marylinn

ja, jag har suttit och krånglat med min jobbiga design. tack så mycket

emelie

hehe okej :)

vad tränar du?

marylinn

jadå, själv?

emelie

sv ; hehe okej :)



öh jag måste nog säga mig själv (a) haha inte de att jag är ego, men blir alltid så irrirerad när jag atr kort på någon annan och de inte blir som jag vill att de ska bli, haha.

Sv; Bara bra! ;)<3

sv; haha jaa vi går bara tisdag och onsdag:) nidå?

Sv; Japp vad har du gjort idag? ;)

Jenni

Hah , allt onödigt . ^^

sv; haha jaa:)

RICHI ♥

sv; joda, det är bra med mig också! =) ♥

sandra

har frågestund i bloggen nu, ställ gärna en fråga :) skulle vara jätte gulligt, puss.

Robina

Jättekul att du vill vara med i tävlingen!

Meddelar vem som vinner någon gång i helgen :) kram

Malin

Svar:

Så lite så :)

tack så mycket gumman!

kram på dig

Mikkis

svar: okejokej, inte lov ännu då? :)

kram

Ems

sv: Så bra då :P

vart i skolan ^^ själv?

emelie

haha (a)

Anonym

fina bilder och blogg!

Ha det bra!!<3

betiel

det är bra ;D

eftersom detta är en fotoblogg så skulle du kunna tipsa mig om en bra systemkamera? helst inte över 7000 kr :p

svar: ah jag lägger till dig med nu =)

mys, haft en bra dag? =)

Fanny

Svar: Okej! Tack! :)



Missa inte min fototävling med tema djur! :)

http://ffaannyyf.blogg.se/2010/march/fototavling-med-tema-djur.html

SVAR TILL ANONYM:

Tack så mycket! :) Kom ihåg att skriva bloggen nästa gång. Pusspuss.

Sv; Inget speciellt, bara suttit vid dator och gjort massa uppgifter i matte !;P

Mikkis

svar: men åh,gud! fan va kort...

då har jag lite tur då alltså , trodde alla i sverige hade det nu :)

Ebba

Jag gillar att fota vatten och nypon ;)

de blir aldrig mycket för mej att fota eftersom jag dels inte har så bra kamera & dels inte är bra på att fotta, haha. så jag fottar mer bara typ när jag är med pojkvännen eller familjen och såna allmäna saker, haha :)

Hmm, vatten,växter och människor :) Sj då?

ok :D

Ahaa! Där , e lite trög ibland :P

TOWE

fin bild (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR