Dagens fråga!

Jag shoppar i medeltal för ca 300kr/månad, skulle jag tro. Håller inte precis någon statistik, ibland blir det för 0kr ibland för 1000kr, beror på hur shoppingsugen jag är och hur mycket pengar jag kan använda. Nu tänker jag mest på kläder då! :)

Kom precis hem från träning, och kvällens to-do lista ser väldigt enkel ut: blogga (besvara kommentarer), duscha, se Andra Avenyn och sova. Ha en fin kväll, kramar! ♥

sarah

sv; okej :)

sarah

sv: blir att kolla på tv, är nog Glee på tv:n :)

själv? :D

kram

sv: åh härligt:)

just nu tittar jag på halv 8 hos mig:)

Melanie

FINA BILDER:)<3

tamali

sv; tack desamma! (:

håller du på med någon sport/aktivitet? ♥

hejsan :)

det va nåra dagar sen eller nåting

bra med dig då?

kram

Alicia

sv: det är bra med mig med! :) andra avenyn måstse man ju se! :D

Camilla

Ja tack! det är bara bra :) själv då?

jag har varit med en kompis du då ?:)

Carro

Vad händer ikväll:)?

Maria

Det beror på hur ofta jag åker och shoppar & vart osv, men runt 200kr i månaden, måste hålla igen pengarna lite ;) men snart kommer jag börja få månadslön, och då blire shopping tjoho!



sv: idag har jag bara haft allmänt kul i skolan & pluggat lite. Skönt med helg snart! :) kramkram, ♥

Ja då allt är bra med mej :D sjävl då? <3

oj svår fråga lite oliak :P

Vilken fin bild!

hejannw

helt okej :D

FANNI

sv; idag har jag nästan inte gjort nåt, mest dator ;D sj?

Vad bra då!:D

Frida

Svar: Okej. Vad härligt! =)

Jag har inte gjort så mycket alls. varit i affären och varit ute med hundarna en sväng. själv då?

Kram.

Beror på om jag måste spara pengar eller nåt.. ;) hehe.



SVAR: Var rätt längesen, tror inte den finns kvar :( Kram <3

för mig varierar det, men vi kan säga runt 50 euro på ett ungefär, om man skulle räkna i genomsnitt. Jag shoppar ganska ofta om jag får säga det själv, eller oftare än vad jag egentligen skulle behöva ! xd men vissa månader shoppar jag typ inte alls!



kramar <3

cajjsa

ojoj, tyvärr kanske några tusen ;o




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR