Dagens blir VECKANS fråga!

JAG SVARAR: Storbloggar (finns ju många uppfattningar om vilka som är stora), jag räknar bloggar stora då de är med på topp 20 listan "mest-besökta" eller sådär allmänt har över 50 kommentarer/inlägg.
Jag läser i alla fall FOKI, KENZA och så de som är lite mindre FEBB, DECEVVEN, TINKERBELLA.


Fick en fråga tidigare från en tjej/kille vid namn "Ellis". Tänkte besvara frågan här eftersom hon/han var anonym!

SVAR: Hej på dig! Kul, din blogg är säkert jättefin. Kul att du vill gissa vad jag heter! Men tyvärr har inte mitt namn något med photoLENS att göra, men din teori var riktigt bra! :) Photolens betyder fotolins, så det har inget med mitt namn att göra, tyvärr. Kom på namnet då det på mitt objektiv står "LENS". Kul att du gissade och Jolene var ett fint namn, tänk om jag skulle heta det...

Fin bild! Jag läser Fashionstars.blogg.se :)

jag har städat lägenheten, du då? =)

Camilla

jasså det låter kul! :) nej jag tränar ingenting haha :( latmask (Y)



har du haft en bra dag?

Alicia

sv: varsågod :)



som svar på dagens fråga; jag "följer" paow, dessie och ibland kissie =) vilka följer du?

Camilla

Härligt sötis! jo min dag var också bra :) hihi!



vad händer imorgon? :)

Sv; Japp jag har en ny, Tack ska du ha sötnöt !;) <3



Tack, dsm! ;)<3

Camilla

oh sjunger du? :)

jag jobbar ända till halv 6, så för mig blir det nästan hem och sova haha XD

Camilla

jassåå? åh vill också lära mig spela gittar, hiih tycker det är fint :D

Alicia

sv; okej ^^

Camilla

nej då, jag tror nog att du spelar fint! hur gammal är du föresten? :)♥

sofie

sv: skönt med ngn som säger vilket puder den har x)

tackar jag ska kolla den snart! :)

jag håller med dig om familjen annorlunda som jag egentligen borde kolla på nu, det är riktigt bra!

puss :*

Sv; Tack ska du ha gmn! ;) <3 Det programmet heter Paint.net och duger bra för mig !;)

tamali

sv: bara vart i skolan och sen suttit framför facebook ;P sjäälv då? (: ♥

sirada

sv: tack så mkt :) jag kan kolla upp det :)

herregud vilka fina bilder du tar! :o

Anonym

Härligt! Jadå allt är bra här med :)

Sv; Jaa, det är fan sant ;) Plugga först, blogga sen :) Men man måste kunna planera sin tid för att hinna med bägge två, då blir allt mkt enklare! :) <3

Sv: Har vart med vänner idag :) Vad händer i veckan då? :)

Svar: Varsågod :)

simone

sV: toppenbra med mig här :) Hur mår du själv?

Fanny

Foki! ;)

har aldrig hört talas om namnet Jolene men det var väldigt fint :)



svar: okej, vad tränar du? :) jag ska strax ta tag i pluggandet..

De stora bloggarna läser jag kissie & paow typ :D hihi.



SVAR: tack fina du <3

SVAR: Oh nej, känn inte så, blir bara så glad av dina kommentarer =)



Kram!

Sv; Det är bara bra själv då? ;) <3 Kram

modemix

varför anonym?:>




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR