Veckans fråga!


JAG SVARAR: Jag ska vara med vännerna, kanske resa någonstans, bada, sola, vara på landet, fotografera en massa och annat som hör sommaren till!

Nu kör vi igång veckans fråga, så säg mig – vad ska ni hitta på i sommar? Kram Felicia (Photolens gästbloggare).

Jag ska åka till London, vara med kompisar, sola, bada, fotografera, jobba och resa runt :)

elin

hej vad gör du idag?:D

På sommaren ska jag vara med vänner, shoppa, sova, soooola, och åka till farmor och farfar :D

Anonym

Jag ska vara hemma och med kompisar.

Vad ska du göra?



// NINA (ingen blogg)

Anonym

Och så ska jag bada och sola och kanske jobba med något.



// NINA (ingen blogg)

SVAR TILL ANONYM:

Jag ska resa (kom precis hem från Sthlm), träna & tävla, jobba, sola, vara ute med kompisarna och vimla runt!



//PHOTOLENS.blogg.se

i sommar ska jag flytta, jobba och njuta av värmen! :]

Elin

Vad som är bestämt nu så ska jag till Turkiet och umgås med nära och kära och självklart sola och bada, resten får vi se hur det blir :)

Ebba

I sommar förhoppningsvis ska jag åka fler gånger till Grönan och så ska jag till Danmark och Tyskland.



Händer idag?

Louise

Jag börjar jobba på måndag, ska jobba 3 veckor, sen kommer min pojkvän till mig och är här i 3 veckor... vi ska göra lite roliga saker! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR