Veckans fråga!

JAG SVARAR: Jag har ett sommarjobb. I en glasskiosk! ;-)

Just nu sitter jag och hungrar ihjäl, vilket jag kan slå vad om att intresserar er! NOT. Sitter framför TV:n och ser på Desperate Housewives och försöker dämpa min hunger med en lollipop. Gottigott! Ha det bra.

Jenny

sv: Hoho! Det blir jag med faktist xD Wow din blogg va ju jätte snygg! :3

yes, på en restaurang/café! =D



sv; tack & detsamma du! :*

Viktoria

Jaa absolut :)



Jadå jag har jobb på sommren men även efter :p

sv; taack:) tog bara en bild på vatten, elr hur menar du?:)

emma

jag hade tänkt göra samma , orkar inte göra ngt så spc idag. ska passa lillebror nu så ..

hoppas allt är bra med dig!

Camilla

Jag skulle vilja ha ett sommarjob.. men alla jag sökte till hörde aldrig av sig tyvärr "/

Anonym

Godmorgon :)

Nathalie

fin blogg du har :)

T I N A

Nej :)

ronja

jag redigerar dom i photoscape :) finns att ladda ner på internet.

svar: Tack så jättemycket! :D♥



ja jag har ett sommarjobb, rensar lite ogräs o så på pappas jobb ;)

sv. jo rätt så bra :) själv?

Anonym

Heter det på riktigt ;)

Anonym

allt bra?:D

svar: Åh! Tack vad snällt! :D ♥

Kanon ;)



sv; objektivet som är till canon eos 1000D:) 18-55 mm

Josefin

svar: Japp, två : )

Ett zoom objektiv och ett annat "vanligt"! : D

sv; ja men jag hade på suddigt:)

åh vad bra :} samma här!

sv; du kanske inte fårstår så mycket för jag kan inte så mycket om min kamera än:)

Hm.. Okej. Ska få svar på det imorgon av en tjej :) Tescho.se

Jobbar hos min mamma 1 gång i veckan, :)

själv ska man måla xd

jag fick sommarjobb 6 dagar på hela sommarn.. /: tyckte det var lite snååålt.

Cecilia

Nej, det har jag inte.

Vet du om man kan sitta barnvakt som 13-åring?

felleh

jag har faktiskt också sommarjobb:D skönt att ha lite pengar till sommarn nu,xD

svar: Jadu, jag tog med mig kameran till ett kolsvart rum och la en röd lampa på golvet... och medans jag knäppte så rörde jag kameran i "hjärtformer" typ ;) Jag har inte lärde mig än hur man ställer in knäpptiden, för man ska kunna göra det så man har tex 30 sek på sig att röra kameran eller det man knäpper på :)

Jag sommarjobbar som parkjobbare eller vad det heter XD

Men yaay, kul ... not! xD

Typ plocka skräp och rensa ogräs.

Ditt jobb däremot låter väldigt mycket roligare! :)

nej de har jag inte :( haha




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR